דרמה בתאילנד

החייל שרצח 26 אנשים ונמלט - נורה וחוסל

לאחר שעות ארוכות בהן התבצר עם בני ערובה במרתף קניון בעיר קוראט שבתאילנד, פרצו כוחות הביטחון המקומיים אל המקום ולאחר קרב יריות הצליחו לחסל את הרוצח (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
החייל מתוך ה"שידור חי" (צילום: מתוך פייסבוק)

כוחות הביטחון התאילנדים הרגו הלילה (מוצ"ש), את ג'קרפאנת' ת'ומה, החייל החמוש שהתבצר בקניון ורצח לפחות 26 בני אדם במהלך מסע טבח שסיבתו עדיין אינה ברורה. לפחות 57 אנשים נפצעו. גורם ביטחוני במדינה אמר כי "המשטרה הרגה את העבריין, וחילצה שמונה בני ערובה שבהם הוא החזיק. חלקם נפצעו".

החייל חוסל בקניון "טרמינל 21" שבו התבצר בעיר קוראט, שנמצאת בצפון מזרח המדינה. הוא התבצר בקניון במשך כ-12 שעות, ובמהלך הלילה אף דווח כי בניסיון פשיטה שערכו הצבא והמשטרה נהרג איש כוחות הביטחון ושניים נוספים נפצעו.

במהלך הלילה הסתערו עשרות חיילים ושוטרים על הקניון, וליוו מאות לכודים למקום מבטחים.

שר הבריאות התאילנדי כתב בפייסבוק: "תודה למשטרה ולצבא על סיום האירוע. היורה חוסל!". גורם במשרד הבריאות המקומי אמר, כי 21 מהפצועים שוחררו לביתם, והשאר מאושפזים בבתי החולים.

כפי שדיווחנו, החייל יצא מהבסיס לעבר העיר קוראט, כאשר כבר בדרכו ירה לעבר אנשים והרג את מפקדו ושני חיילים נוספים. כאשר הגיע לעיר, נכנס אל תוך הקניון והחל לירות על הקונים והמבקרים, לפני שירד למרתף שם התבצר עם בני ערובה.

את החלק הראשון של מסע הירי שלו, שידר החייל בשידור חי בחשבון הפייסבוק שלו, עד שזה נחסם על ידי החברה שהסירה את העמוד שלו מהאוויר. אחד הפוסטים הוא כתב כי הוא יצא לנקום - אך לא הסביר על מה. בפוסט אחר שפרסם לפני הטבח הוא כתב כי "המוות בלתי נמנע, עבור כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר