התבטאות אומללה

בנט משמיץ; "החרדים אומרים: תביא כסף"

יו"ר ימינה שחרר את חרצובות לשונו במהלך השבת האחרונה וטען כי המפלגות החרדיות יתמכו בהכל, אם רק יקבלו את התקציבים שהם רוצים: "הם בעלי ברית פוליטי נוחים" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר הביטחון נפתלי בנט הסתובב בבתי הכנסת בשכונת גבעת שמואל במהלך השבת האחרונה כחלק מקמפיין הבחירות של מפלגת 'ימינה'. כאשר המצלמות כבויות, והפלאפונים מנותקים, נראה כי בנט חש משוחרר.

בין היתר, הרשה לעצמו לתקוף את המפלגות החרדיות, החברות יחד איתו בבלוק של מפלגות הימין, והאשים את החרדים כי הם רוצים רק כסף.

באחד מנאומיו בשבת האחרונה, נתפס בנט בהתבטאות אומללה על המגזר החרדי: "החרדים הם בעלי ברית פוליטי נוחים, בגלל שאינם מתעניינים במדיניות ותומכים בכל מהלך מדיני, כלכלי או ביטחוני כל עוד הם מקבלים תקציבים כספיים".

לפי הדיווח ב'זמן ישראל' בנט הוסיף: "איתם זה נורא קל. החרדים אומרים: תביא לי את הכסף, ואתה עכשיו, אתה רוצה מדינה פלסטינית? תעשה מדינה פלסטינית. אתה לא רוצה מדינה פלסטינית? אל תעשה מדינה פלסטינית. אתה רוצה בכלכלה מהלך כזה או מהלך כזה, מלחמת לבנון השנייה? הם אומרים תביא לי את הכסף".

בדבריו, הצהיר עוד כי הסיכוי ש'ימינה' או חלקים ממנה יחברו לבני גנץ ו"כחול לבן" הם אפס.

לדברי בנט: "בסוף, למרות העלה תאנה של יועז הנדל וצבי האוזר, הם שמאל. הדי אי איי של המפלגה הזאת הוא של שמאל אנטי דתי".

חבר מועצת הרבנות נגד בנט באולפן 'כיכר'

עו"ד איתמר בן גביר, יו"ש רשימת עוצמה יהודית מסר בתגובה: "בושה שאלו פניה של הציונות הדתית. במקום לנקוט בגישה המחבקת והמקרבת שמאפיינת את הציונות הדתית, בנט בוחר להמשיך להתנשא ולפלג, ויוצא עם עוד אמירה מבישה - הפעם נגד החרדים".

עוד אומר בן גביר: "האמירה של בנט מייצגת את הגישה הקבועה שלו: התנשאות כלפיי כל מי שאינו כמוהו. כך התייחס לעוצמה יהודית וכך מתייחס כעת לציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר