"התעשייה רואה בעובדת החרדית נורמות של מסירות ומקצועיות"

טקס חלוקת תארים של קמפוס תבונה החרדי של המרכז האקדמי לב התקיים בירושלים. הרב ישי וליס: "עם הכלים שרכשתן כאן יגידו עליכן אשרי תבונה שגידלה אתכן, אשרי העם שהשם א-לוקיו". אביה של אחת הבוגרות: "המקום הזה מוציא אנשים עם מטען רוחני ויכולות מקצועיות" (חרדים, לימודים)

(צילום: יח"צ)

קמפוס תבונה של המרכז האקדמי לב ערך השבוע טקס קבלת תארים בהיכל שלמה שבירושלים. 152 סטודנטיות סיימו לימודי תואר ראשון בתוכנה, מדעי המחשב, חשבונאות ומערכות מידע ומנהל עסקים. מאות משתתפים הגיעו לאירוע, בהן בני משפחה, נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק ורבני תבונה.

"לימודי התואר פותחים בפניכן אפשרויות תעסוקה רבות ומכובדות, דבר שיאפשר לכן להקים בית של תורה ויראת שמים ולהתפרנס בכבוד", בירך נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק. "יחד עם זאת, מעבר לעניין האישי של כל אחת ואחת מכן יש כאן פוטנציאל לקידוש שם שמיים. התעשייה רואה בעובדת החרדית נורמות של מסירות מקצועיות וניהול זמן, שאינן קיימות בעובד הממוצע. מעבר לכך במקומות עבודה שונים תמצאו את עצמכן ככתובת בנושאי יהדות. נצלו את ההזדמנות הזו כי היא מנת חלקכם".

הרב ישי וליס, מרצה בכיר בארגון ערכים ומרצה בכיר ביהדות ובהשקפה בתבונה: "לפני כמה שנים התחלתי לערוך סיורים בעיר בני ברק. פעם אחת הגיעה קבוצה בה היו בני זוג שהחלו תהליך של חזרה בתשובה, כאשר האישה מתחזקת והבעל עשה רושם שהוא לא כל כך בעניין. במהלך הסיור הראיתי להם שבתחנות האוטובוס בבני ברק יש קופות צדקה, דבר המאפיין את החסד המושרש באנשי העיר. אותו אדם אמר לי בביקורתיות, שחרדים אינם עובדים וברור שצריך להתקין קופות צדקה בכל מקום, מה גם שאני מביא קבוצות לבני ברק על מנת שימלאו אותם בכסף. בחרתי לשתוק וטוב שכך עשיתי. לקראת סוף הסיור הגענו לבניין של עזר מציון והייתה שם קבוצה של כמאה בנות שעמלו באריזת מזון לנזקקים. למחרת התקשר אלי אותו אדם ואמר לי 'ניצחת'. דבר לא שכנע אותי מלבד אותן בנות שראיתי שם עוסקות בעזרה לזולת במקום לנצל את זמנן הפנוי לבילוי. האיש חתם את דבריו ואמר שכך הוא רוצה שילדיו יגדלו. אותן בנות קידשו שם שמים מבלי ששמו לב לכך. בהתאם אני אומר גם לכן, שאין לי צל של ספק שעם הכלים שרכשתן כאן יגידו עליכן אשרי תבונה שגידלה אתכן, אשרי העם שהשם א-לוקיו".

שמעון, אביה של סטודנטית שקיבלה תואר במחשבים ובוגר המרכז האקדמי לב בעצמו סיפר: "המקום הזה מוציא אנשים עם מטען רוחני ויכולות מקצועיות. כיום אני בפנסיה ואני רואה את זה בבירור על שתי הבנות הגדולות שלי שלמדו במרכז האקדמי לב. בתי הגדולה למדה כאן מחשבים והיום היא בתפקיד בכיר בתחום המחשבים באל-על. הבת השנייה למדה הנדסת תוכנה וגם לה יש עבודה טובה בחברת סטארט-אפ בירושלים. מה שהן למדו מבחינה רוחנית ולהבדיל מבחינה חומרית, מחזיק אותן בגדול. אני מאחל לבתי הקטנה שתצליח כמו האחיות שלה".

מנהלת תבונה ודיקנית הסטודנטיות הרבנית מרים וינברג: "קמפוס תבונה הוא המקום הטוב ביותר לצמיחה רוחנית, אישית ואקדמאית. צוות הרבנים והמרצים התמסר להצלחתכן, תוך מתן מעטפת של לימודי קודש ואווירה חרדית ללא פשרות. העם היהודי ציין לאחרונה את סיום המחזור ה-13 של הש"ס במסגרת הדף היומי. האותיות סמ"ך ומ"ם הן היחידות באותיות האל"ף בי"ת המסתיימות בנקודת ההתחלה שלהן. סיום משמעותו התחלה. אני בטוחה כי כל מה שלקחתן מכאן, הן ברמה הרוחנית והן ברמה האקדמית ישמש אתכן להתחלה החדשה".

מרכז הלימודים החרדי תבונה מיועד לבוגרות סמינרים ובתי הספר התיכוניים של "בית יעקב" ומוסדות חינוך חרדיים, המעוניינות בהמשך דרך החינוך והשקפת העולם החרדית, יחד עם לימודים גבוהים לרכישת תואר אקדמי יוקרתי מטעם המרכז האקדמי לב. תבונה שמה לה מטרה, לחנך את התלמידות לדרך חיים של תורה ומצוות ולהקמת בית של תורה. להכשיר תלמידות במקצועות אקדמיים עתירי ידע וטכנולוגיה ולשלב את הבוגרות עד כמה שניתן בסביבת עבודה מתאימה. בוגרות תבונה מבוקשות מיד עם סיום התואר לתפקידי מפתח בתחומי הטכנולוגיה, ההיי-טק והניהול.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר