מהפכת הדאטה

זו החברה ששומרת על מידע שלכם שהעלתם לאינטרנט

שחר בר אור, מנכ"ל חברת Western Digital ישראל, שפיתחה את הדיסק און-קי ומאחסנת חלק מהמידע של פייסבוק וואטסאפ מתארח ב"כיכר הייטק" וחושף: אנחנו מעסיקים גם חרדים וחרדיות (הייטק)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בכל דקה מעלים משתמשים לפחות 100 שעות של וידאו לאתר האינטרנט יוטיוב. אל פייסבוק לבדה אנו מעלים כמות של 300 פטה-בייטים (PB) של מידע בכל שנה.

הצילום הדיגיטלי מאפשר לנו להעלות בכל יום מעל שני מיליארד תמונות חדשות. הצילום הדיגיטלי לבדו מספק בסביבות אקסה-בייט (EB) של מידע דיגיטלי ביום. בכל שנה אנו מייצרים מאות אקסה-בייטים, כמות מידע המקבילה לכמה מאות או אלפי ספריות קונגרס חדשות בשנה!

שחר בר אור מנכ״ל Western Digital (ווסטרן דיגיטל) ישראל - החברה שבמקור המציאה את התקני האחסון הניידים מגיע לאולפן "כיכר הייטק" לשתף אותנו על עתיד הדאטה, וחושף: האם ניתן למחוק נתונים מהאינטרנט?

• • •

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי ושדרן בערוץ 20 (גלי ישראל).

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר