הסלמה שלא נגמרת

בתגובה לרקטה: צה"ל תקף ברצועת עזה

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור הרקטה לעבר שטח ישראל (צבא וביטחון)

אילוסטרציה (צילום: Edi Israel/Flash90)

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (שני) מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור הרקטה מוקדם יותר אמש.

בין היעדים שהותקפו, מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. לפי דובר צה"ל, "תקיפת מטרות אלה מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס".

הירי לכיוון ישראל, אמש (צילום: דדי פולד)

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית לעבר שטח ישראל ונמצא במוכנות גבוהה למגוון תרחישים. צה"ל ימשיך לפעול ככל שיידרש כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור כנגד אזרחי ישראל".

אמש, מעט לאחר השעה 20:30 הופעלה אזעקת 'צבע אדום' במועצה האזורית 'שער הנגב' שנשמעה גם בשדרות ובניר עם. זמן קצר לאחר מכן נמסר כי שוגרה רקטה אחת והיא נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית 'שער הנגב'.

שיגור הרקטה הערב, מהווה המשך ישיר לחוסר השקט השורר בזמן האחרון ברצועת עזה, רק שלשום התפוצצה רקטה בשדה פתוח בשער הנגב ובשבוע שעבר 'טרור הבלונים', היה במלוא עוזו והוא נמשך גם אתמול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר