הועבר לבתי מלון

שלג כבד: כ-150 ישראלים נתקעו בגיאורגיה

שלג כבד שירד בעיר הנמל בטומי שבגאורגיה ונערם על המטוסים בשדה התעופה גרם לעיכוב בטיסת ישראייר לישראל ושלח כ-150 נוסעים ישראלים ללילה נוסף במדינה (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מטוס ישראייר. ארכיון (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

מזג האוויר הקשה באירופה גרם לביטולן של עשרות טיסות ולעיכובן של טיסות רבות אחרות. כ-150 נוסעי "ישראייר" מגיאורגיה לישראל, נאלצו לבלות את הלילה (שני) בעיר הנמל בטומי, בגלל תנאי מזג האוויר הקשים ושלג כבד שלא הפסיק לרדת ומנע את המראת המטוס.

על פי הדיווח ב-ynet, נערמו על המטוס כמויות של שלג רבות ומסלול ההמראה בנמל התעופה הבינלאומי של בטומי הושבת. אפילו מפלסת השלג של נמל התעופה נתקעה ונזקקה לחילוץ.

במטוס היו שתי קבוצות של ישראלים, אחת של סוכני ביטוח והשנייה של יוצאי תוניסיה שהגיעו לגיאורגיה לציין את סעודת יתרו, לקראת קריאת פרשת יתרו בשבת הקרובה.

נוסעים סיפרו ל-ynet כי בגלל שיהוי בקבלת מזון בטרמינל, חלקם לא אכלו כריכים מטעמי כשרות, והיו נוסעים שנשארו רעבים במשך שעות ארוכות עד שהוחלט להעביר אותם לבתי מלון מתוך תקווה שהבוקר תוכל הטיסה להמריא בהתחשב בתנאי המזג האוויר.

מישראייר נמסר, כי "טיסה מבטומי לתל אביב בוטלה בשדה התעופה בשל מזג האוויר בשדה. הנוסעים הורדו מהמטוס לטרמינל. לאחר שנודע שאין רגיעה במזג האוויר כל הנוסעים הועברו לבתי מלון וקיבלו מזון ושתייה. ישראייר שמה בראש מעייניה את ביטחון הנוסעים ובטיחות הטיסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר