בחירות 2020

נתניהו חיבק את החרדים ותקף את בנט. צפו

שלושה שבועות לבחירות ונראה כי הברית בין נתניהו לחרדים - מתהדקת, כאשר מנגד, מחריף העימות בין נתניהו והליכוד לראשי 'ימינה' השר נפתלי בנט וחה"כ איילת שקד (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של רה"מ)

שלושה שבועות לבחירות ונראה כי הברית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לחרדים - מתהדקת. מנגד, מחריף העימות בין נתניהו והליכוד לראשי 'ימינה' השר נפתלי בנט וחה"כ איילת שקד.

בכנס שערך אמש (ראשון) בחיפה טען נתניהו כי "לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי", והסביר לפעילים את החשבון: "גנץ מקבל 34 מנדטים, מרצ-פרץ 8 מנדטים, ליברמן מקבל 7 מנדטים לפי הסקרים, ביחד זה 49, ניתן להם בקשיש - 53 מנדטים. הוא צריך עוד שמונה מנדטים אין לו את זה בלי אחמד טיבי".

"את העובדה נזאת מנסים לטשטש ואתם חייבים להבליט אותה", אמר נתניהו. "כששאלו את עלה התאנה שלהם, אחד מההנדלים או האוזרים, אז אתם תצטרכו להקים ממשלה עם טיבי? הם אמרו יש לנו תוכניות, אנחנו ניקח מהגוש".

ראש הממשלה פנה לפעילים והבהיר להם כי אינו חושש מהמפלגות החרדיות, אלא דווקא מנפתלי בנט ואיילת שקד: "אז ככה, ש"ס נשבעים בנקיטת חפץ אנחנו עם נתניהו ועם הליכוד, יהדות התורה נשבעים בנקיטת חפץ אנחנו עם הליכוד ונתניהו. יש להם (לכחול לבן) פטנט. הם עמדו להקים ממשלת מיעוט שנשענת על המנעות של טיבי ועודה. הוא התכוון להעביר את בנט, שקד ועוד אחד לצד שלהם".

לדברי נתניהו, "אם בנט ושקד שכל הזמן יש רינונים על הקשרים ביניהם גם אם יעשו את זה, זה לא מספיק. השר רפי פרץ בטוח הם לא ילכו אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר