ראש הישיבה זלזל

הרב מאזוז: "שאמה הוא ראש עיר ברמה של גן"

ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מאזוז לגלג על בראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, לאחר שזה עלב בתושביה החרדים של בני ברק, העיר הסמוכה • צפו בדבריו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז וכרמל שאמה (צילום: כסא רחמים)

ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מאזוז, לעג לראש עיריית רמת גן המוביל את חילולי השבת בפרהסיה בעירו, על ידי הפעלת תחבורה ציבורית באופן מאורגן.

כזכור, יוזמה זו גררה אחריה שורה של חילולי שבת ברחבי גוש דן ואזור השרון, כאשר לא מעט ראשי ערים ראו בעמיתם מרמת גן, כרמל שאמה הכהן, מודל לחיקוי.

בעקבות כך השמיע הגר"מ מאזוז בשיעורו הקבוע דברים חמורים כלפי שאמה, בהם אף כינה אותו 'נכה', בגין מעשיו נגד התורה והתבטאויותיו כלפי תושבי בני ברק, העיר החרדית הסמוכה.

שאמה. מאחוריו - ראש עיריית בני ברק (צילום: פלאש 90)

וכך אמר הרב: "רמת גן, עומד בראשה אחד כהן; כהן - אותיות 'נכה'. הוא טוען שבני ברק, העיר שלנו, עיר נכה. אני אגיד לכם: יש לנו כאן (בבני ברק. י. כ.) למעלה ממאה ושמונים אלף יהודים. אין משטרה אחת, אין. מסתדרים. יש בעיה? הולכים לרב, לבית הדין, וגמרנו".

"ושם? לא חושב שיש 180 אלף, והמשטרה ברמת גן בוקר וערב, זה גנב וזה זה. הלכה אחת להתקשר, יצאה מהבית, וחטפו אותה. זה קרה לפני כמה שנים", סיפר הגר"מ מאזוז.

ראש הישיבה אף התייחס כאמור לעובדה כי בערים אחרות החליטו לנהוג כמו ברמת גן, עם חילולי השבת, ואמר: "זו עיר שצריך ללמוד ממנה? עומד בראשה שוטה אחד, והנמצאים שם הם ברמה של גן, איך קוראים להם? רמת גן, רמה של גן".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר