ביום ה'שלושים'

בני משפחתו של אבי, שנדרס למוות: "נהגים כאן מטורפים"

בני משפחת בסר, שעלו היום לקברו של בנם אבי בן ה-10, שנדרס למוות ע"י אוטובוס, מציגים טענות קשות על התנהגות הנהגים בעיר • בשיחה ל'כיכר', הם פונים לציבור בבקשה מיוחדת בענין (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בשבט תש"פ | 11.02.20
זירת תאונה של אוטובוס 'קווים', והילד אבי בסר ז"ל (צילום: אלי דויטש / באדיבות המשפחה)

לפני חודש ימים איבדה משפחת בסר ממודיעין עילית את בנה אברהם חיים, בן ה-10, בעת שנדרס על ידי אוטובוס; היום (שלישי), ב'שלושים' לפטירתו, התקיימה העליה לקברו.

מעט לאחר האירוע העצוב מאוד, שוחחו בני המשפחה השכולה עם 'כיכר השבת', במטרה להעביר לציבור מסר מעשי, הקשור לסכנת החיים היומיומית בעיר.

"דבר ראשון, ברור שהכל משמים, ושהדבר הטוב ביותר בשביל אבי ז"ל היה לעזוב את העולם, לאחר שהשלים את תפקידו", פותחים בני המשפחה את דבריהם ל'כיכר השבת'.

זירת התאונה הקטלנית (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אך לצד זאת, כאמור, חשוב להם להציף את הנושא הבא: "שמענו כמה סיפורים ב'שבעה' על התנהלות נהגי חברת האוטובוסים 'קווים', בעיר. כך לדוגמה, אדם נסע לפני כחודשיים באוטובוס פנימי, והנהג נסע כמו מטורף. לאחר שנוסע העיר לו, הוא נעל את האוטובוס וכלא את הנוסעים למשך כעשר דקות".

"סיפור נוסף הגיע מאדם שלפני תקופה הרכב שלו ספג פגיעה קלה מאוטובוס של 'קוים', מחמת חוסר זהירות של הנהג. לאחר שהוא השיג את האוטובוס, וחסם אותו כדי לקחת ממנו פרטים, צעקו עליו כמה מהנוסעים כי הוא מעכב אותם. תמהני", מוסיף אחד מאחיו של אבי ז"ל: "האם האנשים האלו יוכלו לומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'?".

כמו כן, מתפלל בבית הכנסת בשכונה בה מתגוררת משפחת בסר, הם מוסיפים, סיפר להם כי כשהוא עבר עם ילדיו את הכביש, נהג אוטובוס חתך את מעבר החציה בפראות וכמעט דרס אותם - תוך כדי שהוא שקוע במכשיר האייפון שלו.

הספדו המצמרר של הרב יוסף בסר, בהלווית בנו אבי ז"ל (צילום: חיים גולדברג)

בפניה לכלל הציבור, מפציר בן המשפחה השכולה: "רציתי לבקש כמה בקשות: מי שנוסע באוטובוס ורואה נהג משוחח בפלאפון או רואה סרטים תוך כדי נסיעה, שיזמין מיד משטרה. אפילו שהדבר גורם לעיכוב בנסיעה, זה חשוב כדי להגדיל את ההרתעה אצל נהגים מלעבור על כל חוקי התנועה באופן שרירותי, כפי שהם נוהגים כאן במודיעין עילית".

"בקשה נוספת: כל מי שיש בידו מידע על התאונה - לא קונספירציות; רק עדויות והסרטות - אם יכול ליצור איתנו קשר במייל 4882BESSER@GMAIL.COM או במספר הטלפון 0504154882 (ניתן להשאיר הודעה בתא הקולי)", מסיים אחד מילדי משפחת בסר את דבריו.

על אברהם חיים ז"ל, ממנו מתקשים בני משפחתו להיפרד, הם מספרים: "הוא היה רגיש מאוד לאלו שסביבו. לפני תקופה יום אחד אימא שאלה אותו מה הוא שיחק בהפסקה, והוא ענה לה שלא שיחק. מתברר, כי הוא ישב כל ההפסקה ודיבר עם ילד שנעלב מילד אחר ועודד אותו. למרות שידע שלא יהיה לו זמן אחר לשחק, הוא העדיף לעזור למישהו אחר מאשר ליהנות בעצמו".

אבי בסר ז"ל (באדיבות המשפחה)

"כידוע, ילדים שמביאים משחק לכיתה, משחקים בו בדרך כלל רק עם חבריהם הקרובים. אבל אבי תמיד היה משתף את כולם, גם ילדים שלא היו כל כך בחברה. לא היה אצלו מושג של להגיד לילד 'לא', הוא לא היה מסוגל לפגוע באף אחד בעולם", הם מתארים. "גם כשהוא לא היה יוצא לשחק בהפסקה, מסיבה כלשהי, אם היה לו משחק בחיידר, הוא היה נותן אותו לילדים אחרים, שלפחות הם יהנו ממנו - שזה דבר קשה מאוד לילד; לתת משלו לאחר, רק כדי שהוא יהנה, בלי שום טובת הנאה".

"יהי זכרו ברוך, תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים ו'בלע המוות לנצח ומחה השם דמעה מעל פנים", מסיימים אחיו בגעגוע ובכאב.

מחברת 'קווים' נמסר בתגובה לטענות הקשות: "בחברה מועסקים כ-2,400 נהגים, שמבצעים 14,000 נסיעות אוטובוס מדי יום ומסיעים כ-100 מיליון נוסעים בשנה. חברת קווים דוחה טענות מכלילות מכל סוג ביחס לציבור נהגיה, שרובו ככולו נוהג בצורה בטוחה. החברה מטפלת במלוא הרצינות בכל תלונה שמתקבלת אצלה, לגופה, ובדגש על תלונות בטיחות".

"חברת קווים תמשיך להשקיע, ולא לחסוך במשאבים הנדרשים, כדי לשפר את בטיחות הנסיעה לנוסעים ולהולכי הרגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר