"בחורי ישיבה"

הגיעו לישיבה בבני ברק: "לתת מכות לבן של מלאכי"

אירוע אלים בעיר התורה בני ברק: קבוצה של עשרות בחורים הלומדים בישיבה קטנה במרכז הארץ, הגיעו לישיבה קטנה בעיר התורה והחסידות, כמה מהם היו מצוידים במקלות (חרדי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אירוע אלים בעיר בני ברק: קבוצה של עשרות בחורים הלומדים בישיבה קטנה במרכז הארץ, הגיעו לישיבה קטנה בעיר התורה והחסידות, כאשר כמה מהם היו מצוידים במקלות.

עדי ראייה סיפרו כי הבחורים הגיעו לישיבה וחיפשו את "הבן של מלאכי מהעירייה", כאשר כוונתם הייתה לבנו של חבר מועצת העיר משה מלאכי, מסיעת 'בני תורה'.

אותם בחורים שהגיעו על מנת להכות את בנו של חבר העירייה, טעו והגיעו לישיבה אחרת. לטענת בחורי הישיבה, במהלך החיפושים שלהם אחרי מלאכי, הם היכו שני בחורים.

לטענת עדים שהיו במקום, חלק מקבוצת הבחורים שחיפשו את מלאכי אמרו להם כי בכוונתם "לעשות לו לינץ'", כלשונם.

קבוצת הפורעים עזבה את המקום רק אחרי שעלו אחרי אחד הבחורים לקומה השנייה של הישיבה, שם ראו שיש מצלמות אבטחה.

תיעוד אילוסטרציה של נוער שוליים מכה בחורי ישיבות בבני ברק

תלונה על התקיפה נמסרה למשטרה, שם בודקים מספר כיווני חקירה, כולל אפשרות שלא מדובר ביוזמה עצמאית של אותם בחורים.

מדוברות משטרת ישראל נמסר בתגובה ל'כיכר השבת' כי "מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת".

מסיעת 'בני תורה' נמסר כי "עד עתה מרכז אירועי האלימות הוולגריים היו בעיקר נחלתם של ילדי ובוגרי התלמוד תורה בבני ברק, עתה התרחבה התופעה למצער כשכשלושים פורעים וולגריים מישיבה חרדית במרכז הארץ, נתנו דרור ליצריהם האפלים בכוונת זדון אלימה.

"בשיחה עם בכירי המשטרה במרחב דן ובב''ב הבטיחה המשטרה לנקוט ביד קשה וביעילות כנגד תופעות כגון אלו ואכן ביצעה המשטרה מעצרים וחקירות באופן מיידי ובכוונתה למצות עם האחראים את הדין עד תום".

ממשה מלאכי נמסר: "צר לי עד מאוד לחזות בפירות הביאושים שגדלו על מצע השנאה ,על כך וכיוצ''ב ניתן רק לומר -אילולא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר