רצח רנה שנרב ז"ל

צה"ל הודיע למשפחת המחבל: הבית ייהרס

צה"ל הודיע למשפחת המחבל קסאם שבלי, שרצח את רנה שנרב , על הכוונה להרוס את הבית בו התגורר • צה"ל ממתין להכרעת בג"צ לגבי הריסת בתי המחבלים האחרים (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
לוחמי צה"ל בבית אחד המחבלים, ארכיון (צילום: דו"צ)

לוחמי צה"ל הודיעו אמש (שני) למשפחת המחבל קסאם שבלי, שרצח את הנערה רנה שנרב הי"ד, על כוונת צה"ל להרוס את הבית בו התגורר המחבל.

כזכור, המחבל, ביצע את הפיגוע בבמעיין דני סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה הנערה רנה שנרב ז"ל ונפצעו אביה ואחיה, איתן ודביר שנרב. למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה.

יצוין כי לבתיהם של המחבלים וליד חנאתשה ויזן מג'אמס, שביצעו יחד עם קסאם שבלי את הפיגוע, הוצאו צווי החרמה והריסה. כנגד הצווים הוגשו עתירות לבג"ץ על ידי משפחות המחבלים, וטרם ניתנה החלטה בעתירות.

כך נעצרו רוצחי הנערה רנה שנרב הי"ד

לפני ארבעה חודשים, נלכדו המחבלים, תושבי גזרת רמאללה ובנימין, פעילי ארגון החזית העממית אשר תכננו וביצעו את הפיגוע וכן חשודים בביצוע פיגועים נוספים בגזרה.

שלושת המחבלים, בראשותו של סאמר ערביד, תכננו לבצע פיגועים נוספים, בכלל זה פיגועי ירי ופיגוע חטיפה. כמו כן, במהלך החקירה הוסגר מטען נוסף שהיה ברשות התשתית ואשר פוצץ בשטח על ידי כוחות הביטחון. המטען נתפס לאחר שערביד עונה על ידי כוחות הביטחון מתוך הבנה כי מדובר במחבל שהוא "פצצה מתקתקת".

בנוסף, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר