גוש חלב

חשד ל'פשע שנאה': נזק לעשרות כלי רכב

כוחות משטרה הוזעקו הבוקר לכפר ג'ש שבגליל, שם נוקבו צמיגים של עשרות כלי רכב ורוססו כתובות גרפיטי: "יהודים להתעורר" ו"להפסיק להתבולל" • המשטרה חוקרת (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה הוזעקו, לפנות בוקר (שלישי), לגוש חלב לאחר שהתקבל דיווח על נזק שנגרם לצמיגים של עשרות כלי רכב במקום.

במקום גם רוססו 2 כתובות על 2 מבנים: "יהודים להתעורר", "להפסיק להתבולל". כוחות משטרה הוזנקו למקום, ובשעה זו אוספים ממצאים בזירה ופתחו בחקירת האירוע.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה ומוקיעה כל פשעי שנאה לאומנית ותפעיל את כל האמצעים שברשותה בשילוב גורמים נוספים, לאיתור זהות החשודים ולהבאתם לדין".

כזכור, לפני כחודשיים, שעות לאחר דיווח הראשוני שהתקבל במשטרה על גרימת נזק לכלי רכב חונים בשכונת שועפט בירושלים, התברר כי מדובר בנזק שנגרם לכ-160 רכבים שצמיגיהם נוקבו.

לצד הפגיעה ברכבים, רוססו כתובות על הקירות, בהם נכתב: "שיהודים נדקרים לא שותקים", "אין מקום בארץ לאויבים" ו"ערבים = אויבים".

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה מסר בתגובה: "פשע שנאה מתועב ובוקר קשה לחברה הערבית וכל מי שמאמין בשוויון ודמוקרטיה. במשך שבועות נתניהו שולח לנו מסר אחד - אתם לא רצויים. היום אנחנו רואים את התוצאות. מהימין הגזעני אין לנו ציפיות. השאלה היא האם מי שמתיימר להיות אלטרנטיבה ימשיך לשתוק אל מול ההסתה והאלימות המשתוללות נגד האזרחים הערבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר