חוזרת לתקשורת

שלי יחימוביץ' תגיש תוכנית עם יגאל גואטה

לאחר 13 שנים בפוליטיקה, שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת ותגיש תוכנית זוגית עם ח"כ לשעבר יגאל גואטה, ב'כאן רשת ב''. "יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו", אמרו השניים (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יחימוביץ' וגואטה (צילום:הדס פרוש, פלאש 90)

שלי יחימוביץ', הח"כית לשעבר, חוזרת לתקשורת לאחר שלוש-עשרה שנים בפוליטיקה - ומצטרפת לתאגיד השידור הציבורי 'כאן', שם תגיש תכנית רדיו זוגית עם יגאל גואטה, גם הוא ח"כ לשעבר, בימים א'-ד' בשעות 17:00-18:30.

ביום רביעי, בעוד שלושה שבועות (4 במרץ 2020) תעלה ב'כאן רשת ב'' תכנית אקטואליה חדשה לסיכום אירועי היום בהגשת שלי יחימוביץ' ויגאל גואטה. יחימוביץ הודיעה לפני חצי שנה על פרישה מהחיים הפוליטיים, לאחר שמילאה שורה של תפקידים בכירים ביניהם יו"ר העבודה וראש האופוזיציה.

התוכנית "שלי וגואטה" תשולב ברצועת אחר הצהריים של רשת ב', תעסוק בסוגיות אקטואליות וחברתיות, ותשלב משדר אקטואליה עם דיאלוג בין השניים, המגיעים משני צידי המתרס הפוליטי.

טרם המעבר לפוליטיקה, בין תפקידה הבולטים בתקשורת, הגישה יחימוביץ' את התוכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 2, את הפינה "גילוי דעת" ב'אולפן שישי', את התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' של קול ישראל, וכמו כן מלאה תפקידי שטח רבים

גואטה, חבר כנסת לשעבר מטעם ש"ס, מגיש בתאגיד מינואר 2018 תוכנית רדיו אישית מדי יום שישי בכאן ב' וכן את "יומן הערב" עם רן בנימיני, ומוביל את תוכנית התחקירים "האזרח גואטה" שמשודרת ב'כאן 11'.

יחימוביץ וגואטה מסרו כי "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת התוכנית המשותפת. יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו בכנסת, על אף שאנחנו שייכים, לכאורה, לשבטים שונים. בתקופה של שיח כל כך מקוטב ולעומתי, לשנינו יש תחושת שליחות לייצר דיאלוג שלא נתחמק בו ממחלוקות עמוקות, אבל הוא יהיה משעשע, נטול עוינות, ביקורתי ומכבד, וכמובן, נעשה הכל שיהיה מעניין".

שרון עמית, מנהלת כאן רשת ב': "אנחנו שמחים על חזרתה של שלי יחימוביץ לשידור הציבורי ולכאן רשת ב', ומזמינים את המאזינים שלנו להקשיב לדיאלוג שיתפתח באולפן ולהיות מעורבים - מחכים לכם. אין לי ספק שהתוכנית החדשה "שלי וגואטה" תמשיך את מגמת העלייה בהאזנה של רצועת הערב. בהזדמנות זאת אני מבקשת להודות לרן בנימיני על עבודתו המצוינת בכאן הערב יחד עם גואטה בשלוש השנים האחרונות ועוד קודם לכן ברשות השידור. בנימיני ימשיך להיות חלק מצוות המגישים הבכירים של רשת ב' ויגיש יומנים ותוכניות בכאן ב'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר