התעלמות פוליטית

גפני איים, אך ב'ליכוד' מקימים "מטה חרדי"

ח"כ מיקי זוהר הודיע על הקמת מטה בחירות ייעודי למגזר החרדי, בראשו יעמוד מועמד 'הליכוד', זאב פליישמן - זאת למרות איומי יו"ר 'דגל התורה' נגד הקמת מטה שכזה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המטה החרדי בליכוד)

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר, שמונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לעמוד בראש מטה המגזרים בבחירות הקרובות, הודיע היום (שלישי) על הקמת מטה בחירות ייעודי למגזר החרדי, בראשו יעמוד המועמד החרדי ברשימת 'הליכוד' לכנסת, זאב פליישמן.

השבוע דיווח העיתונאי יוחאי דנינו בביטאון 'יום ליום' כי יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני איים על נתניהו כי יפעל נגדו ונגד גוש הימין באם יוקם מטה בליכוד הפונה למצביעים מהמפלגות החרדיות, דיווח שלא הוכחש על ידי לשכת גפני.

בליכוד אמרו כי "פליישמן הינו הבחירה הטבעית והמתבקשת לתפקיד ובוודאי יצליח במשימתו".

בשיחה עם 'כיכר השבת' הבהיר פליישמן כי "המטה לא יפנה כלל וכלל למצביעים המסורתיים של המפלגות החרדיות. קהל היעד שלנו הוא אותם מצביעים חרדים שהצביעו בעבר למפלגות שלא עברו את אחוז החסימה. ובעיקר לחרדים שמסיבות כאלה ואחרות בחרו לא להצביע".

לדבריו, "לכול ידוע כי הבחירות הללו יוכרעו בשאלת אחוזי ההצבעה. אי הצבעה לחיזוק גוש הימין הינה הצבעה בידיים לממשלת שמאל עם המשותפת".

בבחירות הקודמות, מונה ח"כ שלמה קרעי לשמש כיו"ר המטה החרדי בליכוד, זאת בין היתר בשל קרבתו לגאון רבי מאיר מאזוז ולתלמידי ובוגרי ישיבת כיסא רחמים, כאשר גם המינוי הזה עורר זעם במפלגות החרדיות.

בכיר בליכוד אומר ל'כיכר השבת' כי "הליכוד קשוב לשותפות הקואליציוניות".

לדברי הבכיר, "ח"כ גפני לא הביע התנגדות למטה החרדי בליכוד, אלא התנגד למינויו של יעקב וידר מעיריית בני ברק בראש המטה, זאת בשל פעולותיו נגד המגזר החרדי".

הבכיר מוסיף כי "הליכוד הולך לקראת גפני, ומינה לתפקיד אישיות שמסתדרת עם המגזר החרדי ולא פונה כלל לאנשים המצביעים למפלגות החרדיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר