מגיבים לספין

גנץ: "הערבים לא יהיו חלק מהממשלה שאקים" נתניהו: "מטעה את הציבור"

יו"ר כחול לבן הבהיר כי הוא תומך בעסקת המאה וכי הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מהממשלה שיקים. ראש הממשלה האשים אותו בהטעיה וטען כי מצביעיו עוברים לליכוד (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: דוברות כחול לבן)

יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ הצהיר הערב (שלישי) כי "הרשימה המשותפת לא תוכל להיות חלק מהממשלה שאקים". את הדברים אמר בתגובה למסרים אותם מעביר נתניהו בימים אלו, לפיהם "לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי ואיימן עודה".

בסיור שערך בצפון אמר גנץ: "ביני לבין הרשימה המשותפת ישנן מחלוקות עמוקות בכל הנוגע לסוגיות מדיניות, לאומיות וביטחוניות של מדינת ישראל". ציין גנץ והוסיף כי "ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית, יחידה בעולם, שצריכה להגן על עצמה מפני האויבים שבחוץ, היא לא יכולה לסבול תמיכה בטרור או הימנעות מגינויו".

גנץ הוסיף: "איני מפחד לדבר עם אף גורם פוליטי לגיטימי, אבל הרשימה המשותפת לא תוכל להיות חלק מהממשלה שאקים".

"המחלוקות שלי עם הנהגתה, רק על ההיבט הלאומי והביטחוני עמוקות, קשות ובלתי ניתנות לגישור. אני מתכוון ליישם את תוכנית השלום של הנשיא טראמפ, בתיאום עם כלל הגורמים באזור, ורואה בה אבן דרך משמעותית".

צילום: מתוך דף הפייסבוק של נתניהו

בתגובה צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "גנץ ממשיך להטעות את הציבור כי בלי התמיכה בכנסת של אחמד טיבי, איימן עודה והרשימה המשותפת גנץ לא יוכל להקים ממשלה"..

"מצביעי כחול לבן עוברים לליכוד כי הם יודעים שרק הליכוד בהנהגתי יקים ממשלת ימין חזקה ובטוחה לישראל", הוסיף ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר