אחרי האישום

התיעוד נחשף: כך פעלו גנבי שעוני ה'רולקס'

אחרי הגשת כתב האישום נגד שלושת חברי החוליה שגנבו את שעוני היוקרה מעסקים באזור ירושלים והמרכז, בשווי של כ-900,000 ש"ח, התיעוד של מצלמות האבטחה נחשף (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

המשטרה הצליחה לשים את ידה על חוליית גנבים שפעלה באזור ירושלים והמרכז וגנבה שעוני 'רוקלס' בשווי מאות אלפי שקלים. אחרי הגשת כתבי האישום נגדם, התיעוד נחשף.

החקירה החלה לפני כשבועיים, לאחר שהמשטרה הוזעקה לשדרות ממילא בירושלים בעקבות דיווח על שלושה חשודים שגנבו שלושה שעוני יוקרה ממותג 'רולקס', ונמלטו מהחנות.

תגובה מהירה של השוטרים והמאבטחים באזור, הביאה לתפיסתם ומעצרם של שניים מהחשודים, ובהמשך הלילה עם התקדמות החקירה, עצרו כוחות המשטרה גם את החשוד השלישי, תושבי הצפון בשנות ה-20-30.

עם התקדמות החקירה, עלה חשדם של חוקרי המשטרה כי מדובר בחברי חוליה שפעלו עפ"י החשד באופן שיטתי במקומות שונים בארץ, והצליחו לחשוף ארבעה מקרים שונים של גניבת שעוני 'רולקס' בשווי מצטבר של כ-900 אלף שקלים, ולגבש ראיות נגדם שהבשילו לכדי הגשת כתב האישום בגין קשירת קשר לעשות פשע וגניבה בצוותא חדא.

חוקרי המשטרה חשפו את שיטת הפעולה של החשודים, לפיה בשניים מהמקרים הגיעו אל חנויות העוסקות במכירת שעוני יוקרה, ובאמצעות מצג שווא תוך שמבקשים מהמוכר לבחון שעונים מדגם ספציפי, פעלו יחד, כשלכל אחד מהחשודים תפקיד מוגדר, להסיח את דעתו של המוכר, 'להתגבר' על מנגנוני האבטחה ולהימלט עם השלל.

בשני מקרים נוספים שחשפו החוקרים, עלה כי החשודים איתרו ברשתות החברתיות מודעות שפורסמו אודות מכירת שעוני 'רולקס' בשווי מאות אלפי שקלים, קבעו עם מפרסמי המודעות ובאמתלות שונות הצליחו גם במקרים אלו להימלט עם השלל בידיהם.

החשודים הובאו בפני בית משפט השלום, ומעצרם הוארך מעת לעת, וביום ראשון השבוע, במעמד הגשת כתב האישום נגדם ע"י יחידת התביעות של המשטרה, הוארך מעצרם עד החלטה אחרת והוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר