מגיבים לפרסומים

ג': "אין סיכוי שרב יורה להצביע ללא חרדים"

ביהדות התורה לא מרוצים מהדיווחים על הצעתו של נתניהו לבן גביר, כביכול החסידויות הקטנות יצביעו בעבורו. במפלגה מכחישים, ואומרים כי לא פנו אליהם מעולם בנושא זה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ביהדות התורה לא אהבו את הדיווח ב'ידיעות אחרונות' לפיו הליכוד ורה"מ נתניהו יפעלו בקרב בכירי יהדות התורה על מנת להעביר קולות מהמפלגה ל'עוצמה יהודית' על מנת שזו תעבור את אחוז החסימה.

כזכור, ב'ידיעות אחרונות' דווח הבוקר (רביעי), כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לפנות למפלגת 'יהדות התורה' על מנת לנסות להעביר את תמיכתן של החסידויות הקטנות למפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות עו"ד איתמר בן גביר, וזאת בניסיון לסייע לו לעבור את אחוז החסימה.

ביהדות התורה הוציאו הכחשה רשמית בה נכתב: "ביהדות התורה מכחישים את הפרסום הבוקר ב'ידיעות' על פניית מקורבי נתניהו בקשר לעוצמה יהודית – להדם".

הכחשת המפלגה קצת תמוהה, זאת בשל שכך שאינה מתייחסת באופן ישיר לדיווח הבוקר בו נאמר כי נתניהו 'יפנה' למפלגה החרדית, כך שההכחשה אינה עונה על הדיווח.

על-פי הדיווח, נתניהו ואנשיו הבינו כי איתמר בן גביר יתמודד בכל מחיר, ובמידה ולא יעבור את אחוז החסימה, הרי שהסיכויים להגיע ל-61 מנדטים, ולהרכיב ממשלת ימין - קלושים, בשל כך פועלים בסביבת רה"מ לסייע ל'עוצמה יהודית' לעבור את אחוז החסימה.

כך או כך, בכיר ב'אגודת ישראל' אומר ל'כיכר השבת' כי להערכתו מדובר ביוזמה שעלתה על ידי אחד ממקורביו של רה"מ נתניהו. לדברי הבכיר: "מי שהציע את ההצעה לא מכיר את ה-DNI של יהדות התורה ורבניה. אין סיכוי שאדמו"ר או רב ליטאי יאמר להצביע למפלגה שאינה חרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר