'הכי קרוב לאיראן'

אוהד חמו: אם היו תופסים אותי הייתי נשחט

הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 12', אוהד חמו, חזר מצילום סדרת הכתבות 'הכי קרוב לאיראן', בגרמניה ובטורקיה, ומספר באולפן 'כיכר השבת' על הרגעים שחש סכנה לחייו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 12', אוהד חמו, חזר מצילום סדרת הכתבות 'הכי קרוב לאיראן', בגרמניה ובטורקיה, ומספר באולפן 'כיכר השבת' על הרגעים שחש סכנה לחייו. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

היה רגע שחשת סכנה בכל הסדרה?

"בהחלט שכן, וזה היה בכינוס לזכרו של קאסם סולימאני במסגד בגרמניה. עבדך הנאמן והצלם אלי בוקר נכנסים פנימה ורואים את ציר הרשע מול העיניים, ואני כבר 17 שנה מתפרנס מלהיכנס למחנה הפליטים ג'נין ובלאטה, כאן הסיפור הוא אחרת לגמרי. בשטחים צה"ל נמצא קרוב, ואני שולט היטב בשפה, וכאן אתה נמצא מול תומכי איראן ואנשי חיזבאללה, ואם מישהו תופס אותי, כנראה שאף אחד לא יוכל לבוא לעזרתנו".

חמו משחזר: "נכנסנו פנימה למסגד וראינו אנשים שנראים כמו חסן נסראללה, חבר'ה שמסתובבים עם טבעות של קאסם סולמאני ומבצעים טקס השכבה לזכרו, ומדובר במשהו מפחיד מאד.

"אני הצגתי את עצמי כפלסטיני שעושה סידרה דוקומנטרית על קאסם סולימאני, וכמובן שאני והצלם דאגנו להסיר כל עדות וסממן יהודי - ישראלי מהבגדים וכו'".

לדבריו: "כשהמתרגם הפרסי שלנו ראה את החומרים הוא אמר לי שאני חולה נפש, ושאם היו תופסים אותי היו שוחטים אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר