אל תיפלו בין כיסאות - נוחות זה מאסט

אחד הדברים החשובים בבחירת כסא לפינת אוכל, בין אם זה למטבח ובין אם זה עבור הסלון. הנוחות. (עיצוב הבית)

מיכל ולקין | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

יש לי אח יחיד וגיסה יחידה שאני הכי אוהבת. אין כאן מקום להסתבכות עם שאר בני המשפחה מכיוון שכאמור אין תחרות על הטייטל הזה.

אחת הסיבות שאני ששה להתארח אצלם ואולי אפילו העיקרית מכל הסיבות- תמיד יש אצלם אוכל מצוין שגיסתי מכינה. (אני מאוד מקווה שגיסתי תקרא את החלק הזה ותזמין אותי שוב לאיזו ארוחה קולינרית)

אבל, כמו שהכותרת מרמזת, לא באנו לכאן כדי דבר על אוכל אלא כדי להדגיש כמה חשוב להקפיד על כסאות נוחים סמוך לשולחן אוכל.

פעם לאחי וגיסתי הייתה פינת אוכל יפהפייה עם כסאות מהממים, בבחינת הצעקה האחרונה. אבל שוד ושבר, וסלחו לי עכשיו אחיי אהוביי (הלכה לי הארוחה) הכיסאות לא היו נוחים בעליל.

המשענת הייתה עשויה משלושה ברזלים מקומרים שאמורים לתת תמיכה לגב התחתון. אך לא! ממש לא! לא תמיכה ולא גב. כך מצאנו את עצמנו עוברים באמצע הסעודה לספה הרכה, המכילה והמחבקת.

חסדי השם שלאחר כמה שנים טובות הם החליפו אותם בכיסאות ידידותיים הרבה יותר.

אחד הדברים החשובים בבחירת כסא לפינת אוכל, בין אם זה למטבח ובין אם זה עבור הסלון. הנוחות.

אנחנו נוטים לחשוב שזה לא כזה קריטי, בסך הכול אוכלים, שותים, מברכים וקמים מהשולחן. הרי הרבה יותר חשוב לנו להעיף את הסכך עם איזה עיצוב מטורף.

שימו לב ,ארוחה לא מסתיימת במהירות הבזק, שולחן שבת מתפרס על כמה שעות. כלומר כסא נוח הוא מאסט.

היום מבחר הכיסאות כל כך גדול שאפשר למצוא גם כסא שיענה על כל הפנטזיות העיצוביות שלנו וגם נוח ובריא לגב.

לא רק שאפשר לטבוע בים רעיונות, אפשר גם למצוא כסא שמתאים לאל כיס.

ידידה שלי קנתה פעם כסאות באתר אינטרנט. הכיסאות היו יפים מאוד אבל לא נוחים בהגזמה, כשזה קרה היא סיפרה לי בדמעות שכל המשפחה סובלת עכשיו מכאבי גב ואיזה בזבוז כסף. הצעתי לה שתזמין אורטופד גם באתר האינטרנט. היא לא צחקה כל כך. אולי בגלל שכאב לה הגב וכל תזוזה כואבת.

חשוב מאוד ללכת לבדוק את הכיסאות לפני הרכישה. לשבת עליהם ולשים לב האם בא לנו להישאר לשבת או לא. זה המדד. פשוט מאוד. כמו בקניית נעלים, אם זה לא נוח בחנות אין סיבה שיהיה נוח בבית.

אם אתם רוצים לשדרג את כסאות המטבח שלכם אפשר לעשות את זה בקלי קלות כשהכיסאות עשויות עץ. יש צבעים מיוחדים לעץ שעושים עבודה נהדרת ובבחירת צבעים נכונה תוכלו לתת למטבח מראה רענן וחדיש.

מאחר שהקו המנחה היום את עיצוב חללי הבית הוא קו נקי בצבעים חלקים ובהירים, צריך לשים לב לריפודי הכסאות. כי בואו, בימים הראשונים הכול עדיין יפה וצח וטהור ושמימי, אבל מטבע הדברים לאחר כמה ימים הריפוד יתלכלך מאוכל, מצבעים וכו'. אז שימו לב, במיוחד עבור כסאות המטבח, שהריפוד שאתם קונים הוא ריפוד כביס או שמתנקה בקלות. יש ריפודים רבים שנשלפים צ'יק צ'ק עם ריץ' רץ'.

בחזרה לאחי וגיסתי- השם ישמור עליהם אמן- היום יש להם כסאות יפים ונוחים. עד כדי כך שלפעמים הם צריכים לרמוז לי לעוף מהבית. כשאני עושה עצמי כלא מבינה, הם עוברים להליך של סגירת תריסים, כיוון שעון מעורר וכיבוי אורות כללי, או אז אני קמה בקושי רב, נוגסת בעוד איזו עוגה טעימה שגיסתי הכינה בספונטניות ואומרת במבטא הולנדי כבד, "הו יקיריי, הכיסאות האלו נוחים כל כך, איפה רכשתם אותם, כנראה שלא בארץ, נכון?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר