פרסום ראשון

שוחררה המטפלת שנחשדה בפגיעה בילדים

בית משפט השלום בפתח תקווה דחה את בקשת המשטרה, והחליט לשחרר לביתה את המטפלת החרדית שנעצרה לאחר שהורים התלוננו במשטרה כי פגעה באופן חמור בילדיהם (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90)

האישה שנעצרה בחשד להתעללות בילדים שהגיעו אליה לטיפול, שוחררה לפני זמן קצר ממעצרה. ל'כיכר השבת' נודע, כי בית משפט השלום בפתח תקווה דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצר החשודה.

כזכור, מוקדם יותר היום התירה המשטרה לפרסם כי חקרה לאחרונה באופן סמוי, במשך מספר חודשים, חשד לשורת מקרים שלביצוע מעשים חמורים בילדים חרדים.

החקירה החלה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו במשטרה, אודות מטפלת ששיווקה את עצמה כ'בעלת יכולות טיפול וריפוי', ועל פי החשד התעללה בכמה ילדים שהגיעו אליה לשם טיפול ייחודי בקשיים מוטוריים.

דוברות מחוז יו"ש במשטרה מסרה, כי "היום נעצרה החשודה, תושבת השומרון, ובהמשך היא תובא לבית משפט השלום בפתח תקווה, לצורך הארכת מעצרה".

כזכור, גורם חרדי בכיר המכיר מקרוב את המקרים המדוברים, טען בשיחה ל'כיכר השבת' כי "הנושא נבדק כבר לפני כשנה, ונשלל אז כל מימד של התנהלות פסולה - הלכתית או מוסרית. רופאים והורים ראו במעשיה דווקא הצלה אלטרנטיבית מוצלחת, לילדים בהם טיפלה במסירות".

עו"ד רועי בראונר, פרקליטה של המטפלת (ללא קרדיט)

בדיון בבית המשפט טען עו"ד רועי בראונר, המייצג את החשודה, כי "מדובר במסע ציד שנמשך מזה כשנה; המשטרה מפעילה כלפיה אמצעי חקירה בלתי שגרתיים, בהם מעצר אמה ואישה נוספת, כדי שיפלילו אותה".

"יש פער גדול בין מה שהמשטרה טוענת לבין העובדות בשטח", הוסיף בא כוחה של העצורה, בשיחה ל'כיכר השבת'.

ואכן, כאמור, השופט אופיר כתבי-ריבלין קיבל את הטיעונים שהשמיע עו"ד בראונר, דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצר המטפלת החרדית בשבוע ימים ושחררה למעצר בית בתנאים מגבילים, אותו היא תעביר בדירה במושב תפרח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר