צפו

רונן צור היועץ של בני גנץ מסביר את הציוץ נגד טראמפ

הציוצים של רונן צור נגד נשיא ארצות הברית שימשו את הליכוד כדי לתקוף את בי גנץ, וכעת מסביר היועץ כי הם נכתבו בתקופה בה חשבו בארה"ב להפריד ילדים מהוריהם (פוליטי)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום מסך חדשות 12. וידאו: ללא קרדיט)

רונן צור, יועצו של יו"ר כחול לבן ח"כ בי גנץ, התייחס הערב (רביעי) לציוצים שכתב נגד נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, שהפכו לקמפיין של הליכוד גנץ.

"הציוצים הללו היו בשנת 2017 - 2018, בעקבות המשבר שבו הייתה כוונה של נשיא ארצות הברית להתחיל במדיניות שהייתה בעיני ובעיני רבים מזעזעת של הפרדת ילדים מהוריהם, דבר שרק משטר אחד עשה אותו, בסוף 2018 המדיניות הזו המדיניות נגנזה, וטוב שנגנזה".

הוא הוסף כי "הציוצים היו מאותה תקופה, נתניהו לפני הפגישה של בני גנץ עם נשיא ארה"ב מצא לנכון להפיץ את אותם ציוצים, כי כנראה שהוא תומך בהפרדה של ילדים מהוריהם".

צור הבהיר, "את הציוצים האלו לא מחקתי עד היום, הם ישארו שם ויהיה נכונים לאותה מדיניות".

כזכור, רונן צור צייץ בן היתר "הלך ברק חוסיין אובמה, הגיע דונלד אדולף טראמפ. מת לדעת מי אחריו", ובציוצים אחרים כינה רונן צור את הנשיא טראמפ "פסיכופת".

עודכתב כי "טראמפ הוא מסוג המנהיגים שעשרות שנים אחריהם מדברים על תקופות אפלות בהיסטוריה", וכי "בחירתו של טראמפ מוכיחה שהעולם לא עבר מלחמה כואבת יותר מידי שנים".

במפלגת הליכוד הפיצו את הציוצים לפני פגישת גץ עם טראמפ. גורם במפלגה אמר אז כי זו "בורות מדינית וחוסר אחריות מצד בני גנץ להביא איתו אל הבית הלבן את יועצו האישי רונן צור שכינה את נשיא ארה"ב "דונלד אדולף טראמפ" ופרסם שורה ארוכה של ציוצים נגדו ברשתות החברתיות".

"נקווה שחוסר האחריות הזה של גנץ לא יפגע באינטרסים הלאומיים של ישראל מול הממשל האמריקני", הוסיף הגורם במפלגת הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר