צפו בתיעוד

בלאגן ליד הסמינר של רמתי: "מתנכלים אלינו"

במהלך הלילה הוזעקו כוחות משטרה, הצלה וכיבוי האש לסמינר באר מרים בירושלים, אשר על פי החשד המנהל, רמתי, ניהל שם כת • הבחורות: "מישהו מתנכל לנו במכוון" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך הלילה הוקפצו כוחות של כיבוי אש, מד"א, משטרה והצלה לסמינר באר מרים שברחוב ישא ברכה בירושלים, הסמינר בראשו עומד אהרן רמתי, החשוד בניהול כת וניצול הנשים.

לטענת הנשים בסמינר, גורם חיצוני הזעיק את המשטרה עם דיווח שקרי שיש בתוך הסמינר בחורה הרוצה להתאבד. לטענתן, יש מישהו שמנסה להתנכל אליהן, ולכן עשה זאת.

תחילה, לא פתחו הבחורות והנשים הנמצאות בתוך המבנה את הדלת לכוחות המשטרה שהגיעו למקום, ובהמשך הוזעקו לשם גם כוחות כיבוי האש שתכננו לפרוץ את הדלת.

ברגע האחרון, הבנות פתחו את הדלת של המקום ואפשרו לכוחות הביטחון, יחד עם עוד מספר עסקנים חרדים, להיכנס פנימה ולהיווכח כי הכל בסדר, ואין חשש לחיי אף אחת מהבנות.

בראיון שהעניק ל'כיכר השבת', הכחיש רמתי את המיוחס לו וטען כי "לא החזקתי אף אחד, ובטח לא בתנאי עבדות. אולי ככה זה בעיני חילוני שגר בווילה, כשהוא רואה משפחה חרדית ...כל מאה שערים חיה בתנאי עבדות...".

"השמועות אומרות שבנות מתלוננות שלא הביאו את הדברים הטובים שהם רצו לכתוב עלי, ושסילפו דברים שהם אמרו. מקווה שזה לא יגיע לבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר