מימין אל השמאל

עכשיו זה רשמי: ליברמן לא פוסל ישיבה עם מרצ

לאחר שהתחמק, הבוקר - הוא מצהיר זאת רשמית. יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הבהיר כי אינו פוסל ישיבה עם מרצ, ולדבריו - "הכל תלוי בקווי היסוד". פלגות הימין תוקפות (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדר ליברמן, הצהיר בשעה האחרונה (חמישי) כי אינו פוסל ישיבה עם העבודה-גשר-מרצ - אם תהיה הסכמה על קווי היסוד של הממשלה. "ישבתי בממשלה עם עמיר פרץ ולא הייתה לי שום בעיה להסתדר. הכל תלוי בקווי היסוד", אמר בגלי צה"ל.

ליברמן תקף את רה"מ נתניהו ואמר כי "יותר ממחצית סיעת הליכוד חולמת לבחור יו"ר חדש, הם חולמים על היום שהסיוט הזה ייגמר. ברור שממשלת אחדות לא תקום".

לטענתו, גם ימינה תצטרף לממשלה בראשות כחול לבן אם רק תוכל, "ברגע שימינה תוכל לחבור לכחול לבן - בנט ושקד יעשו את זה, לכן נתניהו החליט לתמוך בבן גביר".

מפלגת 'ימינה' הגיבה לדבריו ומסרה כי "ליברמן זה שמאל. מי שרוצה ממשלת ימין יש לו רק אופציה אחת: ימינה! עכשיו ברור מעל לכל ספק: בלי ימינה גדולה תקום פה ממשלת שמאל".

בליכוד מיהרו להגיב כי "ליברמן מודיע בגל״צ שישב בממשלה עם העבודה ומרצ, ממשלה שלא יכולה לקום בלי תמיכת הרשימה המשותפת. רק הצבעה לליכוד תמנע הקמת ממשלה מסוכנת לישראל ובחירות רביעיות".

מ'עוצמה יהודית' נמסר בתגובה לדברים כי "אחרי שהודיע שהוא לא שולל ישיבה בממשלה עם פרץ-מרצ, ברור לכולם כי הסיכוי היחיד להביא להקמת ממשלת ימין ולמנוע בחירות רביעיות הוא עם ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית. התרענו גם בחירות הקודמות וצדקנו: בלי עוצמה יהודית - אין ממשלה ימנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר