מדריך מהיר

בשלושה צעדים: כך תכינו את הבית להגעת תינוק חדש

בחודשים שקודמים ללידה, מבלי משים, אתם יכולים לפספס דברים חשובים שתזדקקו שיהיו בביתכם, בטרם הקטן מגיע אליו. אז עקבו אחר ההנחיות הבאות כעת, כדי שבבוא העת תהיו פנויים לטפל רק בו (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ההפיכה להורים חדשים מביאה איתה מערבולת של רגשות. שמחה, פחד וציפייה הם רק חלק מהתחושות שהורים לעתיד עשויים לחוות, עוד לפני שהיילוד בא הביתה. במהלך פרק הזמן המטורף הזה, מבלי משים, אתם יכולים לפספס כמה דברים מכריעים שתזדקקו (ותרצו) שיהיו בביתכם לפני שהקטן מגיע אליו, גם אם אתם עוקבים אחר ההוראות המדויקות והמפורטות של הסבתות משני הצדדים. אך הכנת המרחב שלכם ככל האפשר, מבעוד מועד, תקל על חייכם בהמשך.

אז עקבו אחר ההנחיות הבאות כעת, כדי שבבוא העת, תוכלו לבלות יותר זמן עם האטרקציה החדשה שלכם.

1. ארגנו את חדר הילדים

אתם והתינוק שלכם הולכים לבלות שעות ארוכות בחדר הילדים. כל הורה מנוסה בטח יגיד לכם שהחלל הזה יכול בקלות להפוך לטורנדו של חיתולים (נקיים ומלוכלכים כאחד), כביסה, צעצועים ושאר אביזרי תינוקות. ארגון חדר הילדים ליעילות מיטבית יעזור לכם לשמור על סביבה נקיה ובריאה.

כמה טיפים בסיסיים לארגון חדר ילדים:

השתמשו בשידה כשולחן החלפה: דאגו להשקיע בכרית שלא תשרוט את החלק העליון של השידה שלכם ולעולם אל תשאירו את התינוק שלכם ללא השגחה על השולחן.

השתמשו בשקיות כביסה מרושתות לגרביים של הצאצא שלכם: בעוד גרביים קטנטנים הם בהחלט מקסימים, אך עלולים ללכת לאיבוד בקלות. שקיות בד מרשת יעזרו לכם לשמור על הגרביים של ילדכם.

השתמשו בחלל שמתחת לעריסה של תינוקכם כשטח אחסון: חיתולים נוספים, מגבונים ובגדים עונתיים יכולים לשכון שם בקופסאות.

2. הפכו את ביתכם לבטוח

נכון, יעבור לא מעט זמן עד שיורש העצר שלכם יתחיל לזחול וללכת, אך חשוב שתנקטו בכל אמצעי הזהירות כדי להבטיח שילדכם יהיה בטוח בביתו הראשון. וודאו כי חומרים כימיים, חומרי ניקוי ותרופות שעלולים להיות מזיקים לא יגיעו לטווח הראיה. כמו כן, מומלץ להשקיע במנעולי ארונות בכדי להוסיף שכבת אבטחה נוספת. (זכרו, הגנת תינוק אף פעם לא מתחילה מוקדם מדי.)

כדאי שתדאגו גם להתקין גלאי עשן בדירתכם ותוודאו שטמפרטורת דוד המים שלכם מוגדרת מתחת ל-49 מעלות כדי למנוע כוויות.

3. השקיעו בטכנולוגיה ידידותית לתינוקות

ההתקדמות הטכנולוגית כבר מקלה על חייכם; הרחיבו את הנוחות הזו לחיי ההורות שלכם עם מוצרים חכמים. לדוגמא: מוניטורים לתינוקות ברזולוציה גבוהה, בקבוקי תינוקות המחממים את עצמם ועוד. דאגו לבצע מחקר מעמיק כדי לגלות אילו מוצרים מתאימים לכם ולתקציב המשפחתי שלכם ואושרו על ידי מכון התקנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר