הנער נמלט בפחד

מזעזע: נהג חברת 'קווים' הציג תמונת תועבה לבחור ישיבה

"רוצה לראות משהו?", שאל נהג 'קווים' את בן הישיבה שעלה לאוטובוס, ושלף תמונת תועבה. הבחור, נבהל. "אסור להסתכל", אמר לו, ומיהר להימלט. הנהג פוטר, אך המשטרה סגרה את התיק נגדו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בשבט תש"פ | 13.02.20
אוטובוסים של 'קווים', בביתר עילית. ארכיון (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

נהג בן מיעוטים של חברת 'קווים', הציג לבחור ישיבה בן 14 תמונת תועבה במהלך נסיעה באוטובוס והבחור נמלט באימה מהאוטובוס.

האירוע החמור התרחש לפני כחודש כאשר הבחור עלה לקו 128' הנהג, שאל את הבחור אם הוא רוצה לראות משהו, ושלף בפניו תמונת תועבה.

הבחור, נחרד מהתמונה וצעק על הנהג: "אסור להסתכל". בתגובה, גיחך הנהג והשיב לו: "אם לא תראה, איך תתחתן?".

"אנחנו לא עושים שטויות כמוכם", השיב הבחור תוך שהוא יורד מהאוטובוס ונמלט מהמקום בפחד.

שלושה ימים לאחר המקרה הוגשה תלונה לחברת 'קווים', אך לטענת בני משפחתו של הבחור, הנהג המשיך לפעול באותו קו ימים רבים נוספים.

כעבור שלושה ימים הוגשה תלונה למשטרה על ידי הנער, הוריו ועד ששמע מהקטין על המקרה מיד לאחר שירד מהאוטובוס.

כעבור כשבוע, הגיע הבחור שוב להעיד בתחנת המשטרה, ולאשר כי התיעוד שנמצא בידם מהאוטובוס, זה אכן הוא. לטענתם, החוקר בתחנה מסרב לקדם את החקירה.

מכתב תלונת המשפחה על התנהגות המשטרה

"לא אעדכן אתכם אם התיק ממשיך או נסגר", אמר להם החוקר, לטענתם, "אם יש לכם בעיות תתלוננו עלי". בשיחה ל'כיכר השבת' תוהים בני המשפחה בכאב: "ככה מתייחסים להצגת תועבה לקטין חרדי?בגלל שהנהג לא חרדי, לא צריכים לטפל?".

בתגובה לטענות הקשות, נמסר ממשטרת ישראל ל'כיכר השבת': "בניגוד לנטען, עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה, שבמסגרתה בוצעו פעולות חקירה רבות, ללא שהות, במטרה להגיע לחקר האמת".

"מעיון בממצאים עולה תמונה שונה בתכלית על התרחשות האירוע, וניכר כי לא בוצעה עבירה פלילית, ומשכך - תיק החקירה נסגר ובני המשפחה עודכנו".

יודגש, כי המשפחה עומדת על שלה, ומכחישה את תגובת המשטרה כי היא עודכנה שהתיק המדובר נסגר. "הילד עדיין בטראומה, בעיקר מחקירתו במשטרה, והיא ממשיכה לשקר בלי בושה!", אומרים ההורים ל'כיכר השבת'.

מחברת קווים נמסר בתגובה: "בניגוד לפרסום, הפונה עודכן שפנייתו הועברה לבירור ולטיפול משמעתי. במסגרת הבירור, זומן הנהג לשימוע ופוטר מהחברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר