עוסות עסק 6

רחל לויטן: "יצרנו מעטפת תומכת ומותאמת לנשות העסקים החרדיות"

העולם העסקי התרחב בשנים האחרונות ומושם דגש על נישה נשית בשוק העסקים. עשרות אלפי בתי אב מתפרנסים כעצמאיים, ובאחוז ניכר מהם - אלו הנשים הנוטלות על עצמן את עול הפרנסה (מעניין)

"הנשים תצאנה מצוידות בארגז כלים עדכני ומדויק" - רחל לויטן (צילום: חיים טוויטו)

השינוי בתפיסת אפשרויות העבודה והפרנסה יצר צורך משמעותי במעטפת תומכת ומותאמת לנשות העסקים החרדיות. מעטפת הכוללת פן מקצועי לצד תכנים, תוכניות ומינגלינג מעשיר. נשות העסקים החרדיות ביקשו לחוות את הסצנה הכלל עולמית. כידוע, העולם העסקי הכללי יוצר אין ספור מוקדי חיכוך בין אנשי עסקים, הנפגשים זה עם זה, יוצרים שיתופי פעולה ומפרים את העסק בסיוע הדדי. באירועים אלו מושם דגש על כלי עזר שימושיים לאנשי העסקים.

לנישה זו נכנסה מחלקת האירועים של עיתון 'משפחה', שזיהתה את הצורך והביקוש והרימה את הכפפה בדרך מקצועית ובשלמות עם אירוע עושות עסק 6 הממוקד לנשות עסקים ושכירות.

נשות העסקים המגיעות לאירוע יוצאות מצוידות בארגז כלים עדכני ומדויק, המותאם לעולם המשתנה והדינמי שבו הן עובדות.

רוצים פרטים? כנסו לכאן>>

האירוע מחולק ל-3 מתחמים שונים:

מתחם קבלת פנים שנועד לחמם את האווירה וייצור מינגלינג פורה וחיבורים עסקיים בין בעלות העסק. קבלת הפנים תלווה בבופה עשיר.

מתחם הרצאות 'טד', שישרת היטב את משתתפות האירוע. בהרצאות קצרות ומתומצתות יעבירו המרצים מסרים חזקים אשר ביכולתם לקדם את בעלת העסק בצורה משמעותית, הן מבחינה עסקית והן מבחינה אישית.

הרצאות TED, הם 'הדבר' בעולם התוכן וההרצאות. אותיות TED הם ראשי תיבות באנגלית למילים: Technology, Entertainment, Design; - טכנולוגיה, בידור ועיצוב. מדובר בטרנד עולמי כובש, המאפשר הרצאות קצרות ומתומצתות בנושאים משתנים. העולם העסקי, המבין יותר מכל שזמן שווה כסף, מעוניין לשמוע רעיונות חדשים, אך איננו מוכן לבזבז על זה זמן רב. כך נולדו הרצאות ה'טד'. ההרצאות עוסקות במגוון רחב של נושאים, בהם מדע, אמנות, עיצוב, פוליטיקה, חינוך, תרבות, עסקים, טכנולוגיה ועוד. המוטו של הרצאות 'טד' טוען שלרעיונות הנשמעים על פודיום 'טד' יש מקום לשנות עולם, ובשל כך, כדאי ומומלץ להעביר את הרעיונות הלאה.

המרצה הראשון, ד"ר נדב גולדשמידט, מנכ"ל 'המרכז למצוינות בשירות', יגלה לכן את סודות השירות המנצח, שירות שגורם ללקוחות לחזור שוב ושוב דווקא אליכן, גם בשוק גדוש במתחרים. מההרצאה שלו תצאו עם ידע ברור ומסודר כיצד להפוך את השירותיות לשם הנרדף שלכן, וכך לשמר לקוחות קיימים ולרכוש לקוחות חדשים.

המרצה והמאמנת הגב' רותם חג'ג' תמסור את הרצאת הטד השנייה, 'האושר טמון גם בך', שתסביר כיצד שינויים אישיים ובין אישיים שאנו עורכות יכולים להפוך למנוע אדיר שיצעיד את העסק קדימה.

ההרצאה השלישית נועדה להעניק לכל בעלת עסק ארגז כלים ברור, רלוונטי ומקצועי להצמחת העסק שלה. היזמית והמנטורית ספיר זיסמן תסביר כיצד יוצרים מתווה לתוכנית אסטרטגית יעילה מהסוג שכל עסק זקוק לה.

מתחם האולם המרכזי של 'כתר הרימון' יעוצב ברמה גבוהה לקראת 'עושות עסק 6' ויושם דגש על נראות מצטיינת וקולינריה משובחת. ארבע מנות בשריות, מוקפדות ומעוצבות באופן אישי על ידי מטבח השף של 'כתר הרימון', יוגשו בהגשה אישית למשתתפות הערב.

רוצים פרטים? כנסו לכאן>>

תזמורת 'אביבים', בניצוחה של הגב' שלי קרמר, תנגן מגוון קטעים מוזיקליים. בתזמורת מנגנות כ-25 נשים חרדיות, חלקן בוגרות בית הספר 'אביבים' ללימודי מוזיקה וחלקן נגניות שמוצאן מארצות שונות. התזמורת מופיעה באירועים רבים, והעיקרון שעומד מאחוריה הוא השילוב של עיבודי ניגונים יהודיים עם מוזיקה קלאסית.

בנוסף יתקיים מופע מחול דינמי מבית 'בלרינה, הבית לאמנויות הבמה', בהפקתה של מירי ברנשטיין. ברנשטיין פתחה את בית ספרה לאומנויות הבמה כשהייתה נערה בת 17, וסיפור מסעה העסקי מעורר השראה לא פחות ממופעי המחול המוקפדים שהיא מגישה.

המטרה שלנו כאמור באירוע לאפשר לכל אישה בעלת עסק לצאת מהאירוע עם כלים מקצועיים שיסייעו לה להצמיח ולהעצים את עצמה ואת העסק במקביל ולצאת עם חוויה מעשירה ואיכותית שתהווה עבורה אתנחתא משגרה תובענית .

ההישג הכי גדול שלנו שתוכלי כבר ביום למחרת לממש בצורה מעשית את התובנות שהעניק לך האירוע ותוכלי להמשיך לממש את עצמך .

מחכה לך באירוע – תבואי תצמחי!

להזמנת כרטיסים אחרונים כנסו לכאן>> ואפשר גם בטלפון 050-6680113

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר