יממה לאחר האזהרה האיראנית

סוריה: ישראל שיגרה טילים לעבר מטרות צבאיות בדמשק

בדמשק בירת סוריה בוצעה הלילה תקיפה אווירית נרחבת. על פי הדיווחים, מטרות התקיפה, המיוחסת לישראל, היו מחסני אמל"ח וסיכול משלוחי נשק. ברשתות החברתיות נטען, כי בכיר איראני חוסל (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בשבט תש"פ | 13.02.20
שמי דמשק, הלילה (צילום: מתוך טוויטר)

דיווחים בסוריה: מערכות הנ"מ (נגד מטוסים) הופעלו הלילה בשמי דמשק. בבירה נשמעו קולות פיצוצים עזים, ממתקפת טילים שישראל שיגרה מרמת הגולן, ומהניסיונות ליירטם.

לפי התקשורת המקומית, הירי הצבאי "בוצע בהצלחה לעבר יעדים עוינים" באזור נמל התעופה של דמשק, שביקשו לפגוע במחסנים של אמצעי לחימה ומשלוחי נשק של הכוחות האיראניים במדינה.

לפי הדיווחים, הסיבה לתקיפה: משלוח אמצעי לחימה איראני שהגיע לנמל התעופה. שלשום נחת בדמשק מטוס מטען איראני מדגם בואינג 747 שפועל עבור משמרות המהפכה וככל הנראה הביא איתו ציוד שישראל חפצה להשמיד.

בתחילה דווח, כי בתקיפה הישראלית חוסל הגנרל חאג' חסיין, מפקד בכיר במשמרות המהפכה האיראנים, האחראי בין היתר על התחמשות הכוחות האיראניים בסוריה, אך שמועות אלו לא הוכחו כלל.

מהלך צבאי זה בא כיממה לאחר ש‏דובר משרד החוץ האיראני איים: "כל פעולה ישראלית טיפשית נגד אינטרסים איראנים בסוריה ובאזור, תיתקל בתגובה מוחצת".

ה'הרעשה' בשמי טבריה (צילום: ארתור)

במקביל, תושבים בטבריה מתארים ל'כיכר השבת', כי היו עדים למטוסים ישראלים חגו מעל ראשיהם: "ראינו מטוסים מעל העיר, והרעש פה היה אדיר", אומר אחד מהם.

"שנים לא היה דבר כזה בטבריה. כל הילדים התעוררו", מתאר עד ראייה אחר. "מטוסי חיל האוויר השמיעו רעש מטורף, אך יתכן שהיו אלו גם פיצוצים של שיגורי טילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר