'מתנה' לנתניהו

עודה עוזר לתעמולת הימין: 'בלי מפלגתי, אין לגנץ ממשלה'

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמנסה להפחיד את אנשי הימין, בטענה כי ממשלת השמאל-מרכז של בני גנץ לא תקום בלי עזרת הרשימה הערבית המשותפת, מקבל עזרה מכיוון מפתיע: איימן עודה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איימן עודה (צילום: onatan Sindel/Flash90)

יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, ח"כ איימן עודה, הצהיר היום (שבת), כי לכחול לבן לא תהיה אפשרות להקים ממשלה, אם תנצל בבחירות הקרובות, ללא תלות במפלגתו.

בכך מעניק עודה מתנה פוליטית משמעותית, 15 ימים לפני הבחירות, לראש הממשלה בנימין נתניהו, שמנסה בשבועות האחרונים לעורר את מצביעי גוש הימין מאדישותם, במסע הפחדה מפני ממשלת שמאל בראשות גנץ, שתישען על 'המשותפת'.

וכך אמר עודה, בכינוס בבאר שבע: "אם לא תהיה ממשלת אחדות, אין לבני גנץ יכולת להרכיב ממשלה בלי הרשימה הערבית המשותפת. בבחירות 2020 נשיג שיא מנדטים לציבור הערבי בישראל".

"אני יהיה שר תרבות טוב יותר ממירי רגב", הוסיף איימן עודה, בהצהרת כוונות באשר לתיק הממשלתי בו הוא חושק, בממשלה עתידית.

נתניהו בעימות כמעט פיזי עם עודה. ארכיון (ערוץ הכנסת. תמונה: חיים גולדברג)

חברו למפלגה, ח"כ אחמד טיבי, אמר היום: "אנחנו שואפים ל-16 מנדטים, שיהיו נציגות חזקה ואותנטית לציבור הערבי מצד אחד, ומצד שני ימנעו מנתניהו להקים ממשלה ימנית קיצונית בראשותו".

"ההסתה של נתניהו והליכוד נגד המשותפת ונגדי, בנאומיו ובשלטי החוצות", הוסיף טיבי, "מבטאים דאגה ופחד מעלייתה של הרשימה ומנהירה אמיתית של הערבים לקלפיות. הם מפחדים".

לדבריו, "אזרחי המשולש הם כלי שחמט, שנתניהו וקושניר מזיזים מפה לשם. בבוא הזמן, הרשימה המשותפת תדע לקבל את ההחלטות הנכונות והאמיצות, כדי להביא הישג לציבור שלנו, ושינוי מדיניות לארץ כולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר