הצוות חשד, בדק וחשף

פרסום ראשון: המדריך מהמוסד החרדי פגע בנערים נוספים

בבית המשפט נחשף - בערב שבת - כי הצעיר בן ה-22 מירושלים, שנאשם כי תקף ילד באכזריות בזמן שעבד כמדריך במוסד מפורסם, חשוד בביצוע 'עבירות מזעזעות וחמורות' בעוד נערים (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

פרסום ראשון: בית משפט השלום בירושלים דן אתמול (שישי) בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של המדריך שנאשם כי פגע באופן אכזרי בנער חרדי. במהלך הדיון, כך נודע ל'כיכר השבת', נחשף סיפורו הקשה של נער אחר שלדבריו הותקף על ידו, וכעת נבדקים במקביל כמה מקרים חמורים נוספים.

"מדובר במי שהיה עובד כמדריך במוסד חינוכי לקטינים", פירט תחילה נציג המשטרה, בפתח הדיון, "שנעצר בדצמבר לאחר שנטען שפגע באחד מילדי הפנימייה".

לדבריו, הסיבה בגינה החשוד עדיין עצור, היא כי לאחרונה צוות הפנימייה במוסד המפורסם החל לחשוד כי ישנם קטינים נוספים שנפגעו ממנו. ואכן, "מבירור עלה, שישנו קטין כבן 15, שסיפר להם כי המשיב ביצע בו במשך פרק זמן של כשנה עבירות חמורות".

"הם דיווחו על כך לנו, לרשויות הרווחה ולהורי החשוד", שיבח השוטר את התנהלות המוסד. "התחלנו חקירה סמויה בעניינו, והוצא לו 'צו מעצר בהעדר' (בשל היותו כבר עצור. ח.ג.)".

המדריך, בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות כך, ביום חמישי האחרון הגיעו שוטרים לבית הסוהר בו עצור הצעיר בן ה-22, תושב ירושלים, ובחקירתו אודות החשדות החדשים נגדו, הוא סירב להשיב ללא נוכחות עורך דינו.

נציג המשטרה הדגיש בפני השופט: "מדובר במי שניצל את תפקידו כמדריך בפנימיה, וככזה פגע בילדים שהיו תחת אחריותו והשגחתו, בצורות מזעזעות וחמורות; עבירות שמעידות על מסוכנותו הרבה".

בתום שמיעת הטיעונים קבעה השופט אורנה סנדלר-איתן את הדברים הבאים: "המשיב מצוי בתנאי מעצר עד תום ההליכים, בגין כתב האישום שכבר הוגש נגדו בשל חשד לביצוע עבירות בקטין. בשלב זה הוא לא שיתף פעולה בחקירה, מאחר שעורך דינו יכול היה לתת לו רק ייעוץ טלפוני, והוא ביכר להשיב לשאלות רק לאחר שיקבל ייעוץ פרונטלי".

וההחלטה: "בשים לב לרצון לאפשר ליחידה החוקרת למצות את החקירה מוקדם ככל הניתן, ועל מנת להימנע מהצורך בהקשת בקשות חוזרת ונשנות בעניינו של המשיב, אני נעתרת לבקשת המשטרה ומאריכה את מעצרו של המשיב עד -20.02".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר