"ביבי יעשה הצגה"

בני גנץ: אסתדר גם בלי הרשימה המשותפת

יו"ר כחול לבן ומועמדה לראשות הממשלה, הודף את טענותיו של יריבו נתניהו לפיהם בכוונתו להסתמך על המפלגה הערבית כשיבוא להקים ממשלה, במידה וינצח בבחירות בעוד15 יום (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ התראיין הערב (מוצ"ש) לכלי התקשורת והכחיש את מסריו של יריבו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיהם בכוונתו להקים ממשלה על בסיס תמיכת הרשימה הערבית המשותפת.

הכחשתו באה גם על רקע דבריו של יו"ר 'המשותפת' איימן עודה, שכזכור הצהיר היום כי בלעדי מפלגתו אין לגנץ אפשרות להקים ממשלה.

"אני הולך לשותפות עם מפלגות ציוניות", אמר גנץ, "וזה לא כולל את הנהגת הרשימה המשותפת - למרות שאני סבור שהצרכים של החברה הערבית מאוד חשובים".

גנץ הוסיף: "כחול לבן הולכת להיות הגדולה ביותר, בפער משמעותי. לא נידרש לתמיכתה של הרשימה המשותפת; מפלגות אחרות יצטרפו אלינו. אנשים מבינים שאו שהם ישימו כחול לבן בקלפי או שיהיו בחירות רביעיות. אנחנו חלוקים לחלוטין עם הרשימה המשותפת וההנהגה הפוליטית לגבי איך ייראה ההסדר המדיני".

בראיון לערוץ 12 התייחס גנץ לתוכנית המדינית של נשיא ארה"ב טראמפ, ואמר: "אני לא מאמין לנתניהו בכלום. אני חושב שהוא אומר דברים רק ברמה הפוליטית, והוא לא באמת מתכוון. אחד ההבדלים בינינו, שאני מתכוון לקדם את התוכנית והוא מתכוון לעשות ממנה הצגה, לעשות סיפוח חד צדדי מסוכן שמערער פה את כל היסודות".

בתגובה לדבריו אמר ראש הממשלה נתניהו: "גנץ שוב משקר. בלי תמיכת אחמד טיבי ואיימן עודה בכנסת אין לו ממשלה. כל מי ששוקל להצביע לכחול לבן צריך לדעת שמצביע לממשלה שתהיה תלויה ברשימה המשותפת. רק הצבעה לליכוד תביא ממשלת ימין חזקה, תעצור ממשלה מסוכנת ותמנע בחירות רביעיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר