ירי בנגמ"ש השמאלני

איווט ליברמן: "גנץ משקר; עובד על קואליציה עם החרדים"

ליברמן, שהוביל את ישראל לבחירות שלישיות, מנסה לשמור על מעמדו כפוליטיקאי שאינו מובן מאליו, ועולה להתקפה נגד יו"ר 'כחול לבן' גנץ אותו הוא מאשים במכירת המדינה לחרדים, לא פחות (פוליטי)

ליברמן (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שהוביל את ישראל לבחירות שלישיות ובסקרים האחרונים מאבד מספר המנדטים, מנסה לשמור על מעמדו כפוליטיקאי שאינו מובן מאליו ובעקבות כך עולה להתקפה נגד יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ.

במערכת הפוליטית סבורים כולם כי ליברמן, שאישר ישיבה בממשלה עם מרצ, יצטרף לממשלת כחול לבן, עם העבודה ומרצ ובתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת הערבית.

גם גנץ עצמו אישר בראיונות עמו כי הוא מתכוון להקים משלה בראשותו עם העבודה-גשר מרצ, ליברמן ושותפים נוספים.

מרצ במיצג מחאה נגד ליברמן, במערכת בחירות בעבר (מתוך קמפיין המפלגה)

בתגובה, עולה ליברמן לירי בתוך הנגמ"ש השמאלני, ואומר ל"ידיעות אחרונות" כי אינו בכיס של איש. לדבריו, "גנץ משקר במצח נחושה, כל ההודעות והאמירות שלו על תיאום ועל רצון לראות את ישראל ביתנו בממשלתו נועדו אך ורק לשתות את הקולות של ישראל ביתנו. בפועל הוא עובד על קואליציה עם הרשימה המשותפת ועם החרדים".

"יש על השולחן הצעות שקיבלו ש"ס ויהדות התורה", אומר ליברמן ל'ידיעות', "ההצעות האלה ניתנו לחרדים מגנץ עצמו ומגבי אשכנזי. מדובר בהצעות מרחיקות לכת לא פחות מאלה של הליכוד. ישראל ביתנו תמנע מגנץ להונות את הציבור ולמכור את ישראל לעסקנים החרדים".

מה שליברמן בוחר לשכוח הוא את אמירתו של גנץ, באותו ראיון, כי ליצמן לא יהיה שר הבריאות בממשלתו.

מ'כחול לבן' נמסר בתגובה: "כחול לבן תקים ממשלה ליברלית, ציונית ורחבה שתשנה את סדרי העדיפויות. כל מי שרוצים בשינוי חייבים לשים כחול לבן בקלפיות - כדי למנוע בחירות רביעיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר