תושבים מתלוננים

"פקחי משרד התחבורה באו לבני ברק - בשבת"

משרד התחבורה יוזם שורת פתרונות למצוקת התחבורה בבני ברק, אך תושבים טוענים כי פקחים שנשלחו למשימה - הגיעו לפני צאת השבת. השר סמוטריץ': "נבדוק ונתקן" (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
השר סמוטריץ' בביקור בבני ברק, ארכיון (צילום: שוקי לרר)

משרד התחבורה בודק בימים אלו פתרונות תחבורה בעיר בני ברק, בהם הגברת קווי האוטובוס ופיצול של מסלולי הקווים הבינ-עירוניים שיקל על התנועה בעיר ומחוצה לה ויגוון את יציאות האוטובוסים מרחבי העיר.

כמו כן בודק המשרד את האפשרות לרישות העיר במסכי 'זמן אמת' שינגישו מידע לתושבי העיר בכל עת על האוטובוסים.

לצורך כך הגיעו פקחים מטעם המשרד לעיר בני ברק והתייצבו לרישום כניסת האוטובוסים לתחנות, הם ערכו רישום מסודר על כמות הנוסעים ושוחחו עם נוסעים ונהגים.

הצעד הוא צעד מבורך, אולם לטענת כמה מתושבי העיר הפקחים הגיעו לחלק מהתחנות בשעה 17:40 - יותר מעשרים דקות לפני צאת השבת בעיר, ונערכו לבדיקות.

תושב העיר אמר ל'כיכר השבת' כי "אנחנו שמחים על הפיקוח של משרד התחבורה - אבל לא על חשבון השבת הקדושה, מדובר בפקחים יהודים. כששאלנו הם הסבירו שהבדיקה שלהם היא במטרה לתת מענה לדקות שאחרי יציאת השבת וזו הסיבה להגעתם בשעה כזו, אבל זה לא מתקבל על הדעת".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ שיזם את מהפך התחבורה בעיר אומר ל'כיכר השבת' בתגובה: "לא מכיר ואם זה אכן כך זו בהחלט תקלה. נבדוק ובלנ"ד נתקן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר