פרסום ראשון • בחזרתו מסינגפור

בהלת הקורונה: הראשון לציון הגר"ש עמאר ישהה ב'בידוד'

הראשון לציון ורבה של י-ם, הגאון רבי שלמה עמאר, צפוי לחזור בסוף השבוע מביקור חיזוק בסינגפור - אז הוא יצטרך להיכנס לבידוד למשך שבועיים, מחשש להידבקות בקורונה, בהתאם להנחיות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר בסינגפור (צילום: ללא קרדיט)

פרסום ראשון: הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, צפוי לחזור בסוף השבוע מביקור חיזוק בסינגפור, אז הוא יצטרך להיכנס לבידוד במשך שבועיים, מחשש להידבקות בקורונה - בהתאם להנחיות החדשות.

ל"כיכר השבת" נודע כי בסוף השבוע, הגר"ש עמאר הגיע למסע חיזוק בסינגפור, שם הוא שוהה בימים אלו. הרב צפוי לנחות בישראל ביום חמישי, אז הוא צפוי להיכנס לבידוד במשך שבועיים.

כזכור, מוקדם יותר הודיע משרד הבריאות כי לאחר הערכת מצב שהתקיימה הבוקר בראשות שר הבריאות יעקב ליצמן וצוות המומחים במשרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה הוחלט כי מעתה בידוד הבית יחול גם על השבים מהיעדים הבאים: תאילנד. הונג קונג. סינגפור ומקאו.

מי ששב ממדינות אלה החל מהיום, יהיה בבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד החזרה - לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה באותם מקומות.

שר הבריאות בהתייחסות לנגיף (צילום: דוברות המשרד)

יצוין כי במהלך ביקורו ביקר הגר"ש עמאר בבית העלמין בסינגפור וזאת לאחר החלטת המדינה על העברת בית העלמין הישן למתחם אחר. עצמות הנפטרים הועברו לאחרונה למתחם חדש שם ביקר הרב וערך השכבה ותיקון מיוחד לנשמות הנפטרים שהועברו מבית העלמין הישן.

מלשכת הגר"ש עמאר נמסר: "הראשון לציון אכן שוהה בימים אלו במסע חיזוק בקהילה התורנית בסינגפור, לקראת חזרתו בסוף השבוע - הרב יתייעץ עם הגורמים הרלוונטים. וככל אשר יורו לו כך הוא יעשה. "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" זו חובה, לא המלצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר