אבדת בת מלך"

גדי פיינגולד בסינגל כפול וגם קליפ מהפרויקט

גדי פיינגולד בשני סינגלים אחד מהם בליווי קליפ מתוך פרויקט מוזיקלי חדש המבוסס על סיפורו של רבי נחמן מברסלב בהשתתפות אמנים אורחים אותו כתב והלחין עם חברים ועיבד בעצמו (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

גדי פיינגולד מגיש שני שירים "כלוב זהב" ו"מעשה מאבדת בת מלך", מתוך "אבדת בת מלך", פרויקט מוזיקלי חדש המבוסס על סיפורו של רבי נחמן מברסלב.

"אבדת בת מלך " החל את דרכו כמופע לראשונה לפני כשנתיים ולאחרונה עלה בין היתר בפסטיבל הפסנתר . הוא משלב מוזיקה ומשחק. על הבמה מבצעים אותו גדי והנגנים אשר הופכים לשעה וחצי לשחקנים ולחלק מהסיפור.

באלבום לוקחים חלק אמנים אהובים בהם: שולי רנד, רמי קלינשטיין, רון נשר, שאנן סטריט וגדי פיינגולד. האלבום כמו גם המופע – שניהם יצירתו של פיינגולד , מגישים טקסטים שהם בין יאוש לתקווה, כעס ,אהבה וגעגוע. הסגנון נע בין פולק, רוק, היפ הופ ונשמה יהודית . התוצאה מפתיעה, מרגשת ומעוררת השראה.

גדי: "הסיפור בעיניי מדבר על החיים כמסע אל עבר אוצר פנימי שקיים בכל אחד מאתנו. אוצר שאיבדנו ואנחנו מחפשים אותו כל חיינו."

גדי פיינגולד, מוזיקאי מוערך והבעלים של אולפני פלוטו, העומד מאחורי הפקות ושיתופי פעולה עם אמנים רבים מן השורה הראשונה, החל את דרכו האמנותית כחבר בלהקות, כתלמיד בבית ספר רימון וכאמן מחפש משמעות.

את אלבום הבכורה שלו הוא הוציא ב2016 ובו שיתף פעולה עם אביתר בנאי בשיר " לא תיפול רוחי" אשר זכה להערכה רבה.

האזינו לסינגל השני "מעשה מאבדת בת מלך":

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר