מסר כתובת מזויפת

כתב אישום הוגש כנגד צעיר ממאה שערים

בכתב האישום, שהוגש לבית המשפט, מואשם צעיר 'ירושלמי', בארבעה אישומים שונים על הפרות סדר בהפגנות שהתקיימו באזור מאה שערים וכיכר השבת. הנאשם מסר כתובת מזויפת (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אברהם צבי לדרמן, ממאה שערים, הואשם בבית משפט השלום בירושלים, בארבעה אישומים שונים, בהם הפריע למהלך התקין של החיים באזור בעת הפגנות, אך הנאשם לא נמצא מכיוון שמסר כתובת מגורים מזויפת.

האישום הראשון של לדרמן, קרה בתאריך ה-7.1.16, כאשר עצר את תנועת הרכבים בכיכר השבת, במטרה למחות נגד גופת הפעוט משה מזרחי ז"ל.

שנה לאחר מכן, שוב אותו לדרמן, הפריע לסדר הציבור ברחוב שבטי ישראל, כאשר זעק בקול ניחר, נגד גזירות הגיוס, כאשר הוא יושב על הכביש ומונע מרכבים לעבור.

האישום השלישי, היה בתאריך 5.4.17, כאשר נכנס למאה שערים, שוטר בלבוש צה"לי, על מנת לבחון את ההצקות לחיילים. לדרמן, קרא לעברו קריאות גנאי, כגון, 'חרד"'ק" ו"נאצי", הוא מואשם בתקיפת עובד ציבור ובהתפרעות.

הפגנה בכיכר השבת

האישום הרביעי, כאשר הוא מסר לבית המשפט ולמשטרה כתובת מגורים מזויפת, כך שלא היה ניתן לאתרו ולהביאו למשפט.

בנוסף, אותו לדרמן, קיבל ייעוץ משפטי חינם מטעם הסנגוריה הציבורית, אך הוא בחר לא להשתמש בה, ודיבר עם העורך דין רק דרך צד שלישי.

לאחר שנים של עיכובים בתיק, בית המשפט הכריע בסוף השבוע שעבר, כי על הנאשם להסגיר את עצמו ועדיין הוא זכאי לייצוג משפטי מהסנגוריה הציבורית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר