קידוש ה'

שחקנית הטניס הדתיה תוותר על תחרות שתתקיים בשבת

"זה מה שהקב"ה רוצה שאעשה": אסתי אקרמן, שחקנית פינג-פונג דתיה בת 18 מארה"ב, תוותר על השתתפותה בתחרות בינלאומית בגלל שזו תתקיים בשבת (חדשות בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אסתי אקרמן (צילום מסך מתוך: Rachael Ray Show)

צעירה דתיה בארה"ב, כוכבת 'פינג-פונג' - טניס שולחן, תאלץ ככל הנראה לוותר על ההשתתפות בתחרות האולימפית בפינג פונג לאחר שזו תתקיים בשבת.

אסתי אקרמן, צעירה דתיה בת 18 משכונת לונג איילנד בפרברי ניו יורק, היא כוכבת משחק טניס שולחן. היא זכתה בתחרות טניס השולחן השנתית לנשים של ארה"ב 2018. מאז היותה ילדה קטנה, משחקת אסתי פינג-פונג ואף ניצחה פעם אחת את אלוף הטניס הספרדי הבינלאומי, רפאל נדאל.

בחודש שעבר,פנתה אסתי באמצעות אביה להנהלת התחרות בבקשה לדחות את התחרות השנה, משבת - ליום אחר, כך פורסם ב"ניו יורק פוסט".

אולם, לפי הדיווח בעיתון, עד כה הבקשה לא אושרה - כשהמועד האחרון להחלטה זו הוא יום שישי - והיא תאלץ לוותר על ההשתתפות בתחרות שתתן לה את היכולת להגיע לאולימפיאדה.

"אני ממש מאוכזבת", אמרה אקרמן לעיתון "הפוסט" בתגובה לפרסום. "הייתי רוצה שהם יתנו לי את ההזדמנות להגשים את החלום שלי."

הליגה נגד השמצה היהודית שפועלת למען שוויון הזדמנויות למען יהודים, פנתה אף היא להנהלת ארגון הטניס שולחן בבקשה "להכיל את קיום הדת היהודית של נערה אורתודוקסי."

זו לא הפעם הראשונה בה אסתי נאלצת לוותר על תחרות עקב שמירתה על אורח חיים דתי. בשנת 2012, אקרמן ויתרה על מקומה בטורניר לאחר שהגיעה לסיבוב ה -16 מכיוון שהמשחק שלה נפל בשבת.

"אמרתי לעצמי, המצב הזה יקרה לי יום אחד," אמרה אקרמן לאתר JTA. "הייתי צריכה לבחור בין הדת שלי לבין אהבת הספורט. בשבת, להיות במדים שלי, לרדת להתמודד בטורניר לאומי, זה לא ברוח השבת. זה לא מה שהשם ירצה שאעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר