צפו בתיעוד

ר"ע הרצליה מצהיר: "החלטתי לא תהיה פה תחבורה ציבורית בשבת"

במעמד סיום הש"ס שנערך אמש בעיר הרצליה הצהיר ראש העיר משה פלדון, כי העיר הרצליה לא תצטרף למיזם התחבורה הציבורית 'בשת' של עיריית תל אביב (חדשות בארץ)

(צילום: ישראל כהן. הפקה: יונתן יחיאל)

במעמד סיום הש"ס שנערך אמש (מוצ"ש) בעיר הרצליה הצהיר ראש העיר משה פלדון, כי העיר הרצליה לא תצטרף למיזם התחבורה הציבורית 'בשת' של עיריית תל אביב, יחד עם זאת, עיריית הרצליה מפעילה בימות הקיץ תחבורה ציבורית מהעיר לעבר תל אביב.

במעמד שנערך בהשתתפות רבני העיר אמר רה"ע הרצליה משה פדלון: "אני ראש הרשות פה ואני יחליט, החלטתי להחליט - לא צריך פה את תל אביב, לא צריך תחבורה ציבורית בשבת".

בעבר אמר ראש העיר: "בהרצליה יישמר הסטטוס קוו והרגישות ההדדית של הקהילות זו לזו. מטרת השירות, שכבר פועל בהצלחה לאורך השנים האחרונות, היא להעניק שירות לאוכלוסיות שאין בידן רכב פרטי, לילדים ולבני נוער ובכלל להקל על מי שאינו מעוניין לנהוג ולחפש חנייה. לנגד עיני עומדים הערכים הנוספים של שירות מסוג זה – עידוד והטמעת הרגלי שימוש בתחבורה ציבורית ובסופו של יום צמצום פליטת גזים ושמירה על איכות הסביבה".

יצוין, כי עד כה שבע ערים מפעילות למרבה הצער תחבורה ציבורית בשבת. ביניהם ניתן למנות את תל אביב, רמת השרון, רמת גן, יהוד, גבעתיים, קרית אונו ומודיעין.

העיר כפר סבא שוקלת אף היא להצטרף למיזם התחבורה ציבורית בשבת, ובימים אלו הוקמה וועדה שתבחן את הפעלת המיזם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר