אלימות בעיר התורה

נערי שוליים שלפו סכין - והותקפו בעוצמה על ידי האברכים

הנערים ביקשו מהחסידים סיגריה, ולאחר שסורבו, החלו לקלל - ואחד מהם אף שלף סכין • בתגובה, החלו האברכים להכות את הצעירים, ואף ניפצו את שמשת הרכב איתו הגיעו לקריית החסידות (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הרשת)

שוב אירוע אלים על ידי נוער השוליים בעיר התורה והחסידות: בתיעוד המופץ ביממה האחרונה, ניתן לראות תקרית חריגה בעיר שכללה איומי סכין, ניפוץ שמשת רכב, ומעורבות משטרתית.

האירוע התרחש אתמול (ראשון) ברחוב אברבנאל בבני ברק. מספר צעירים ישבו בתוך רכב ודרשו סיגריות, ולאחר שבקשתם סורבה - שלפו סכין והחלו לאיים.

משם הכל הדרדר - עד להתערבות המשטרה, לאחר שמספר אברכים החליטו שלא להבליג, ובין הדברים אף ניפצו את שמשת הרכב.

אברך המתגורר בשכונה, מספר ל'כיכר השבת' כי "היה מחזה מבעית. ארבעה מאלו המוגדרים 'פרחחים', עברו עם רכב בקריה (קרית פרמישלאן, ברחוב אברבנאל) וביקשו סיגריות מאחד האברכים, לאחר שהאברך סירב להיענות לבקשתם, החלו לקלל אותו, ואז אחד מהם יצא החוצה - ושלף סכין".

"לא היינו פראיירים", אומר האברך, "ולהפתעתם, לא הסכמנו להיות כצאן לטבח. אברכים ובחורים התנפלו עליהם ושברו להם את העצמות ופוצצו להם את הרכב - כפי שרואים בסרטון".

לאחר שאותם נוער שוליים הבינו שהם הגיעו למקום הלא נכון וניסו לברוח מהמקום, "הגיעו שוטרים שעצרו את שולף הסכין - אך הוא שוחרר לאחר מספר שעות".

אדם נוסף שהיה עד לאירוע והיה בין אלו שהגיבו באלימות לאותם צעירים מסביר ל'כיכר השבת' כי "לא מדובר באברכים אלימים, חלילה, אלא פחדנו מאותו אחד שהוציא את הסכין, שהוא ח"ו יפגע במישהו, לכן דבר ראשון הסכין נלקחה ממנו ואז התחלנו במאמצים להבריח אותם".

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר