בשידור חי

ניר ברקת הובך כשלא ידע את מחיר הלחם

האם שר אוצר טוב צריך לדעת מה מחירו של לחם פרוס? זו שאלה שבהחלט צריכה להישאל בינתיים מועמדו של נתניהו לתפקיד הובך בשידור חי בראיון כשלא ידע את התשובה (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

מועמדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להיות שר האוצר הבא, חבר הכנסת ניר ברקת, הובך בשידור חי הבוקר בגל"צ כאשר נשאל בתכניתו של ניתאי ענבי על מחירי הלחם והחלב.

ברקת, איש עשיר במיוחד, שככל הנראה לא עשה קניות בעצמו מזמן וגם אם כן פשוט העביר את כרטיס האשראי שלו, לא ידע את התשובה וענה למראיין כי "עם כל הכבוד, זו לא שאלה רצינית".

אין ספק שהציבור שמח לראות כי השרים מכירים את הדילמות הקטנות של חיי האזרחים, אך לא בטוח שאלו אכן הכישורים שנדרשים משר האוצר של מדינת ישראל.

ברקת עצמו כתב לאחר מכן בטוויטר שלן: "כמה עולה כיכר לחם במכולת? לא יודע. מה אני יודע? מרוויח שקל לשנה, ויודע איך להוריד דרמטית את מחירי המזון שעלו ב30%. אז תבחרו: כלכלת יזמות או כלכלת הסתדרות".

נתניהו הודיע על כוונתו למנות את ברקת לתפקיד שר האוצר בכנס בחירות של הליכוד שהתקיים באור יהודה בשבוע שעבר. ראש הממשלה הציג בכנס שש רפורמות בכלכלה ובבריאות בהן הוזלה דרמטית במחירי הדירות והמזון, השקעות ענק בשירותי הבריאות, השקעות ענק בגליל, בנגב ביהודה ושומרון, הזנקת עסקים קטנים והפיכתה של ישראל למדינה המובילה בטכנולוגיית העתיד.

החלטת ראש הממשלה להעמיד את ברקת בראש משרד האוצר מגיעה על רקע החלטתו של השר הנוכחי, משה כחלון, לפרוש מהחיים הפוליטיים עם הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר