הוארך מעצרו

מקרה חמור בקהילה: עקב אחרי הילדה בחושך, וניסה לתקוף בבנין

המשטרה הצליחה לאתר היום גבר בן 53, החשוד כי ניסה לתקוף באכזריות ילדה חרדית בת 8, ויתכן שפגע בילדות נוספות בקהילה; בית המשפט האריך עוד את מעצרו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

המשטרה עצרה היום (שני) אדם החשוד שניסה לתקוף באכזריות ילדה חרדית בפתח תקווה, ויתכן שאף פגע בילדות נוספות.

המקרה הקשה התרחש לפני כחודש וחצי, אז הילדה בת ה-8 סיפרה להוריה, כי כשחזרה מבית חברתה, עקב אחריה גבר לאורך הרך, וכשנכנסה לבנין החל לנסות לתקוף אותה בכוח.

גורמים המכירים מקרוב את שאירע, מתארים ל'כיכר השבת': "היא עברה דרך גינה שמשחקים בה הרבה ילדים, ובשעה מוקדמת יחסית, אבל הרחוב כבר היה חשוך. בשלב מסוים היא הבחינה כי אדם עוקב אחריה כל הדרך, וכשזה נמשך, לאורך מאות מטרים, היא ניסתה לעורר את תשומת לבם של אנשים, אבל אלו לא התייחסו אליה".

"כשהיא נכנסה לבניין הוא תפס אותה, ורק כשהחלה לצרוח - כשקולה נבלע בגשם העז שירד באותה עת - הוא נבהל, הוריד אותה וברח. למעשה הוא לא הצליח לפגוע בה, אך היא בטוחה שהוא ניסה לחטוף אותה".

היום כאמור הודיעה המשטרה כי עצרה גבר בן 53 מאריאל, בחשד לביצוע המעשה, ויתכן שהוא אף מעורב בתקיפות אחרות. "הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה נעצר", נמסר.

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בפתח תקווה, החליט השופט אופיר כתבי-ריבלין להאריך את מעצרו של החשוד בתקיפה בארבעה ימים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר