קורצים לציונות הדתית

סגה"ש מאיר פרוש קיבל אות יקיר גוש קטיף

סגן שר החינוך מאיר פרוש, ערך ביקור במוזיאון גוש קטיף בירושלים לרגל יום גוש קטיף במערכת החינוך. בסיום הביקור קיבל פרוש את יקיר גוש קטיף על פועלו למען ההתיישבות בארץ ישראל ולמען גוש קטיף (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

ממשיכים לקרוץ לציונות הדתית: סגן שר החינוך מאיר פרוש, ערך היום (שלישי), ביקור במוזיאון גוש קטיף בירושלים לרגל יום גוש קטיף במערכת החינוך. סגן השר קיבל סקירה מקיפה על פעולות המוזיאון להנצחת יישובי גוש קטיף וצפון השומרון והחדרת ההכרה שלעולם לא עוד.

צוות המוזיאון ציין שבתקופת המאבק בגירוש, פרוש ואביו הרב מנחם פרוש ז"ל עמדו לימין גוש קטיף במאבקים ובפעולות רבות, והיו תמיד כתובת לאנשי גוש קטיף בנוסף לזכויות הרבות של סגן השר פרוש בבניה בארץ ישראל וביו"ש.

פרוש אמר בביקור, כי "כבן לאבי הרב מנחם פרוש ז"ל, שהציל ברגע האחרון את מתחם קבר רחל ממסירתו לערבים, אני נחוש לעמוד על המשמר ולהמשיך לשמור על ארץ ישראל גם בעתיד"

פרוש דיבר גם על נחיצות החדרת מורשת גוש קטיף בדור הצעיר ושמירה על כל חלקי ארץ ישראל. "יהודי מאמין לא יכול לקבל את תוכנית טראמפ המדברת על מסירת חלקים מארץ ישראל. מי שימין על פי תורה לא מחזיר אף שעל מארץ ישראל", אמר.

בסיום הביקור קיבל פרוש את יקיר גוש קטיף על פועלו למען ההתיישבות בארץ ישראל ולמען גוש קטיף. יצוין, כי פרוש היה הפוליטיקאי הראשון שביקר במוזיאון לאחר הקמתו, והאדם הראשון שקיבל את תעודת "יקיר גוש קטיף"

בביקור השתתפו גם נציג חב"ד בעיריית ירושלים יעקב הלפרין והרב ליפסקר מגבעת זאב שהתרשמו מהביקור במוזיאון ומפועלו הרב להנצחת יישובי גוש קטיף וצפון השומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר