המשפחות דורשות

"החזירו לישראל את החולים בנגיף הקורונה"

בני משפחות של ישראלים הנמצאים על ספינת הקורונה, מבקשים מראש הממשלה ושר הבריאות להחזיר גם את החולים בנגיף לארץ: "מצפים לקיים מצוות 'פדיון שבויים" (ארץ)

(צילום: שאטרסטוק. וידאו: דוברות)

משפחות דהן ועופרים, שקרובי משפחותיהם נמצאים על ספינת הקורונה, מבקשות מראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן להחזיר גם את החולים לישראל.

הם מזכירים בסרטון שפרסמו כי בשיחה שערך ליצמן לפני מספר ימים עם הישראלים שהיו על האוניה הבטיח כי "מדינת ישראל תחזיר את כולם הביתה בריאים או חולים".

לדבריהם, "על מדינת ישראל להבין כי לא מדובר רק ב"קורונה" אלא מדובר גם בנפשם של אנשים מבוגרים שמתוך עדויות שאנו שומעים מבני המשפחה "הנפש מתרסקת בתוכם", אנשים נשברים ואין אפשרות להשאיר אותם מאחור לבד במדינה זרה כשהשפה אינה ברורה והסביבה אינה מוכרת".

"כידוע, מדינת ישראל אינה משאירה נפגעים בשדה הקרב ואף נרתמת בכל פעם לסייע למדינות העולם בשעתם הקשה ובוודאי במקרה המצער הזה כאשר מדובר באזרחיה החולים מפקירים אותם בשטח זר ולא נלחמים מול היפנים להשבתם הביתה לחיק משפחתם".

בני המשפחות הוסיפו כי "כמו כל אזרח ישראלי משפחתנו יצאה לעולם הגדול בידיעה שיש לנו לאן לשוב ותמיד ידאגו לנו בבית כמו כל משפחה גדולה שההורים דואגים לילדיהם כך גם אנו מצפים שהמדינה תהיה נאמנה ותדאג לכל אזרחיה ותחזיר אותם הביתה ולא תפקיר אותם בשטח".

לסיום כתבו: "אנו מצפים מהמדינה לקיים מצוות "פדיון שבויים" מארץ נכר ולהחזירם הביתה מיידית לטיפול בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר