כתב אישום

חטפו אדם, סחטו כסף ונעצרו • צפו ברגע המעצר

רעולי פנים חטפו אדם, איימו עליו באמצעות סכין וחפץ הנחזה כאקדח, תקפו אותו וקשרו אותו, בסמוך לעיר סח'נין, במטרה לסחוט ממנו ומילדיו 400,000 שקלים • כך הם נעצרו (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

לפני כשבועיים, בשעות הלילה המאוחרות, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות גבר, שהצליח להימלט משלושה רעולי פנים, שאיימו עליו - באמצעות סכין וחפץ הנחזה כאקדח, תקפו אותו וקשרו אותו, בסמוך לעיר סח'נין, במטרה לסחוט ממנו ומילדיו 400,000 שקלים.

עם קבלת הדיווח, כוחות משטרה רבים נפרסו בעיר והחלו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים. במקביל, נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים לאיתור החוטפים, שנמלטו מזירת האירוע באמצעות רכבו של הקורבן. בנוסף, חוקרי המשטרה הוזעקו למרכז הרפואי לגליל בנהריה כדי לגבות את עדותו של הקורבן וחוקרים נוספים איתרו את זירת האירוע, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

שעות בודדות לאחר תחילת החקירה איתרו השוטרים בסמוך לכניסה לעיר טייבה שניים מהחשודים, בן 27 מסח'נין ובן 34 משפרעם עם רכבו של הקורבן. השוטרים חסמו את הרכב ועצרו את השניים כאשר ברשותם נמצא הטלפון הנייד של הקורבן. הם נעצרו והובאו לתחנת המשטרה לחקירה.

מבירור ראשוני עלה, כי באירוע נכחו תושבת סח'נין בת 18 ותושב ס'חנין בן 54. הניים אותרו בתוך 24 שעות מתחילת החקירה ונעצרו.

מהחקירה עלה, כי לאחד החשודים, בן 54 מסח'נין, הכרות מוקדמת עם הקורבן וזה הציע לשניים מהחשודים לחטוף את הקורבן ולדרוש ממנו מיליון ש"ח, כאשר הכסף יתחלק ביניהם.

החשודים, תזמנו מפגש עם הקורבן והוא הובל ליער סמוך ליישוב הררית, שם המתינו לו שניים מהחשודים כשהם רעולי פנים, הם ניגשו לרכב ובאמצעות סכין וחפץ הנחזה כאקדח איימו על הקורבן לצאת ודחפו אותו למושב האחורי של הרכב. לאחר מכן הגיע החשוד בן ה-54 אשר הצטרף לשני החשודים ואלו כבלו את ידיו של הקורבן בחוט, תקפו אותו ואילצו אותו להתקשר לבנו ולדרוש 400,000 ש"ח תמורת שחרורו.

בשלב מסויים הצליח הקורבן להימלט מהמקום לעיר סח'נין וליצור קשר עם בנו ועם תחנת המשטרה.

לאחר חקירה יסודית של המשטרה ולאחר שחומר החקירה הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, הוגש כתב אישום כנגד ארבעת הנאשמים ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של חטיפה לשם סחיטה, סחיטה באיומים, סחיטה בכח, פציעה בנסיבות מחמירות, גניבת רכב ונהיגה ללא רשיון נהיגה.

במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל פועלת במגוון דרכים במישור הגלוי והסמוי במטרה לאתר את אותם עבריינים הפוגעים בביטחון התושבים, במטרה להביאם לדין ובמטרה להגביר את תחושת הביטחון של הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר