הרקע לא ידוע

פעוט חרדי בן שנה איבד את ההכרה ונפטר בבית החולים

פעוט כבן שנה ממשפחה חרדית איבד את הכרתו בביתו בקרית ביאליק והוא פונה במצב אנוש לבית החולים לאחר מאמצי החייאה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בשבט תש"פ | 19.02.20
אילוסטרציה בלבד (צילום: שאטרסטוק)

פעוט כבן שנה ממשפחה חרדית איבד הבוקר (רביעי) את הכרתו בביתו בקרית ביאליק והוא פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם, אך שם למרבה הצער נקבע מותו לאחר מאמצי החייאה ארוכים שנמשכו שעה ארוכה.

אריאל דהן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בפעוט ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

מבית החולים רמב"ם נמסר כי "למיון ילדים ברמב"ם פונה הבוקר פעוט בן 14 חודש מאיזור הקריות תוך כדי החייאה, במצב אנוש. ההחייאה נמשכה במיון עד שהרופאים נאלצו לצערנו לקבוע את מותו. סיבת המוות אינה ידועה. ההורים ליוו את הפעוט ומאמצי ההחייאה כל העת".

בשבת האחרונה, פעוט בן שנה וחצי לא התעורר משנתו, ופונה לבית החולים שערי צדק במצב אנוש, שם נקבע מותו. האסון התרחש בביתה של משפחה חרדית, בשכונת רמות בירושלים, בצהרי השבת, אז נמו בני המשפחה את שנתם.

חזי רוט וזאב לוי, חובשים באיחוד הצלה, תיארו עם צאת השבת: "כשהגענו למקום הפעוט היה ללא דופק ונשימה. בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה, וחובשים נוספים שגרים בסמוך, ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש - תוך כדי המשך פעולות החייאה".

"בני המשפחה סיפרו לנו כי הפעוט לא התעורר משנתו, ובעקבות כך הם הזעיקו את כוחות ההצלה", הוסיפו החובשים, אך כאמור בבית החולים שערי צדק, אליו פונה התינוק, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו המצער.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר