כרית ניידת: הגאדג'ט שיאפשר לכם לישון בכל זמן ומקום

בשעות אחר הצהריים המאוחרות, אנו חשים מותשים, אך לא תמיד מצויים במקום שסביר להניח בו את הראש ולנוח. זה יכול לקרות במשרד, באוטובוס או בכל לוקיישן אחר. הנה המצאה שבאה לקראתנו (אל תפספסו)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אין הרבה רגעים ביממה שמשתווים באיכותם לאותו אחד שבו אנו צונחים על המיטה בלילה, עייפים, אך מרוצים. במהלך היום ובעיקר בשעות אחר הצהריים המאוחרות, אנו חשים מותשים, אבל לא תמיד מצויים במקום שסביר להניח בו את הראש, אפילו לזמן קצר ולנוח. זה יכול לקרות במשרד, באוטובוס או בכל לוקיישן אחר שאינו הבית האהוב שלנו.

ובכן, גבירותיי ורבותיי, הבעיה נפתרה. הכירו את "אוסטריץ' פילואו" ובעברית: "כרית היען" - המצאה המאפשרת לכם לנמנם ממש, בכל מקום שלא תהיו בו ומזכירה בנראותה מעט את מסכות האב"כ שאנו מכירים. באתר החברה המשווקת היא מתוארת כ: "כרית דמוית פקעת המסייעת בחסימת האור. העיצוב המהפכני שלה מציע חווית נוחות מוחלטת ליד שולחן העבודה שלכם".

הפתח הגדול שלה מאפשר לכם למשוך אותה מעל הראש והפתחים הנוספים, אחד לנשימה ושניים לגיבוש הידיים, יוצרים תחושה של נוחות מלאה. תנו לרעש, לאור ולדאגות של העולם שבחוץ להתפוגג. נשמע כמו המצאה מופרכת? היא אכן אמיתית ועובדת נהדר. בסגנון הדברים שבטח תמיד הייתם זקוקים לו, אך לא ידעתם לבקש, או כמו שה"ניו יורק טיימס" כינה אותה: "התשובה לתפילות של רבים".

ולא, זה לא זול - אבל שווה את ההשקעה, כי אין מחיר לתנומה קלה שמחדירה בכם אנרגיות ומוטיבציה באמצע הטירוף של היום, תשאלו את המוני החוקרים שבדקו את הנושא. כרית היען יכולה להיות שלכם תמורת 80 יורו ובדקנו בשבילכם, החברה מבצעת משלוחים לכל רחבי העולם. על לא דבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר