פרסום ראשון

חשד: צעיר חטף אדם, ניסה לסחוט כסף ואיים על המשפחה

צעיר חרדי חשוד במעשה חטיפה, למטרה של סחיטת כסף, כשבהמשך הוא איים על משפחת החטוף, אם זו תעז להתלונן במשטרה. הוא נעצר, וביהמ"ש האריך את מעצרו בשישה ימים נוספים (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

פרסום ראשון: בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול (שלישי) את מעצרו של צעיר חרדי מבית שמש, החשוד בחטיפת אדם אחר למטרת בקשת כופר ממשפחתו.

הסיפור החריג הזה נחשף כאמור בבית המשפט, כאשר נציג המשטרה הביא את החשוד, שנעצר לדיון בהארכת מעצרו, ובבקשת צו המעצר נכתב: "הנ"ל חשוד, כי יחד עם אחרים חטף אדם אחר, איים עליו ועל משפחתו ודרש ממנו כספים. לאחר מכן הוא איים על המשפחה, לבל תגיש תלונה במשטרה".

השטר, רס"ב שלומי בן דור, פירט בהמשך, במענה לשאלות: "זו היתה חטיפה שנעשתה בירושלים, כפעולת סחיטה של כספים. הנחטף, הוא שהגיש את התלונה". כמו כן נמסר, כי העצור, שבעבר היה מעורב בעבירות סמים, חשוד בפרשה זו בעבירה של 'הטרדת עד בנסיבות מחמירות'.

בא כוחו של החשוד, עו"ד דותן דניאלי, שהכחיש מכל וכל את המעשים החמורים המיוחסים למרשו, ביקש: "המשיב עם חולצה קצרה. לקחו לו את המעיל, ולא הצלחתי לתפוס את אמו בטלפון; אבקש שיתנו לו מעיל. קר מאוד, ובכל מקרה אני מבקש להכניס לו אם אפשר גם סיגריות"...

לאחר שמיעת טיעוני הצדדים, החליט כאמור השופט אורן סילברמן להאריך את מעצרו של הצעיר, עד ליום שני הבא, בהסכמת עורך דינו, בשל המסוכנות העולה מן המעשים המיוחסים, החשד הסביר הגבוה בשלב זה והסיכוי לשיבוש החקירה.

"עד להכנסת הציוד, ידאג שב"ס לביגוד חם למשיב", הוסיף השופט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר