בחירות 2020

הסתיימה ההצבעה בנציגויות ישראל בחו"ל

הבוקר (חמישי) הסתיים הליך ההצבעה לכנסת ה-23 - ב-96 נציגויות ישראל ברחבי העולם, שנמשך 32 שעות רצופות. 3,442 איש הצביעו - מתוך 5,235 זכאי הצבעה, שהם 66% (חדשות)

ההצבעה בגואנגג'ואו, בדרום סין (צילום: דוברות משרד החוץ)

הבוקר (חמישי) הסתיים הליך ההצבעה לכנסת ה-23 - ב-96 נציגויות ישראל ברחבי העולם, שנמשך 32 שעות רצופות, החל מפתיחת הקלפי בוולינגטון, ניו זילנד, ועד סגירת הקלפיות בלוס אנג'לס וסן פרנסיסקו בחוף המערבי בארה"ב.

על פי נתוני משרד החוץ, 3,442 איש הצביעו בנציגויות ברחבי העולם - מתוך 5,235 זכאי הצבעה, שהם 66%.

יצויין כי ‏על פי רשימות הבוחרים, בסין ישנם כ-160 ישראלים בעלי זכות בחירה, אבל רק כ-20 מהם שהו במדינה, כך שבלעדיהם אחוז ההצבעה עומד על 67.5%.

מדובר בירידה יחסית לשני הסבבים הראשונים, שכן בבחירות הראשונות הצביעו בנציגויות ישראל ברחבי העולם 76% ובסיבוב השני הצביעו 69.5%.

במשרד החוץ ציינו כי "האתגר המרכזי בסבב הנוכחי היה ההצבעה במרחב הסיני והאסייתי ובעיקר השבת הקלפיות ממרחב זה לנוכח ההשלכות והמגבלות שנובעות מההתמודדות עם וירוס הקורונה".

מוועדת הבחירות נמסר כי "בתחילת שבוע הבא תתחיל הוועדה לרכז את הקלפיות שעתידות להגיע לישראל. הקלפיות יועברו לכנסת, יאוחסנו בכספת ויפתחו במוצאי יום הבחירות ביחד עם שאר הקלפיות בהן התבצעה הצבעה במעטפות חיצוניות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר