עוד שכונה חרדית

נתניהו התחייב: שכונה חדשה בהר חומה

בסיור שערכו הבוקר ראש הממשלה וראש עיריית ירושלים בהר חומה, התחייבו השניים להרחיב את המקום ולבנות שכונה חדשה. ל'כיכר' נודע כי השכונה החדשה תיועד לחרדים (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: דוברות עיריית י-ם)

בסיור שערכו היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים משה ליאון - בהר חומה, הם יתחייבו כי כבר בקרוב יוקמו שכונות חדשות בירושלים; בחומת שמואל ובגבעת המטוס.

"אנחנו הולכים לבנות את שכונת גבעת המטוס - הסרנו את כל המגבלות", הכריז ראש הממשלה, "אנחנו מאשרים הקמה של 4,000 יחידות דיור - 1,000 יחידות דיור להרחבת שכונת בית צפפא. לתושבים הערביים שם יש מצוקת דיור שאנחנו נותנים לה פתרון, ועוד 3,000 יחידות דיור לתושבים יהודים. אני חייב להגיד גם ש-1,000 מזה יובאו לשווק מידי בימים הקרובים על ידי מנכ"ל משרדי רונן פרץ".

ההבטחה של נתניהו (צילום: עומר מירון / לע"מ)

עוד אמר רה"מ: "היום אני מודיע על הקמת הר חומה ה', שכונה שבה נקים 2,200 יחידות דיור. זה עוד כ-12,000 תושבים. הר חומה תהיה שכונה של כ-50,000 תושבים. זה כמו עיר בינונית בישראל, רק בשכונה כאן. עשינו את זה אז אל מול התנגדות בינלאומית עזה. התגברנו על כל המכשולים ועשינו את זה, וראו מה עשינו לירושלים. אנחנו מחברים את ירושלים. מחברים את כל חלקי ירושלים המאוחדת, ירושלים הבנויה. זאת גאווה גדולה ובשורה גדולה לכל עם ישראל".

ראש העיר ליאון, לא הסתיר את התרגשותו ואמר: "זוהי בשורה גדולה לעיר ובעיקר למשפחות הצעירות. זו התגשמות משימתי כראש העיר ירושלים, וסגירת מעגל יחד עם ראש הממשלה שבשנת 1998 הכריז על הקמתה של שכונת חומת שמואל. אז, זכיתי להיות מנכ"ל משרדו".

עוד הוסיף ואמר: "אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על ההובלה, התמיכה, ומימוש אחדותה של בירת ישראל, ירושלים. אני גאה שהגענו לעת הזו של הצבת עוד אבן ציון, בדרך לבניין ירושלים".

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע מפי בכירים בעיריית ירושלים, כי ייתכן ושכונת גבעת המטוס, תיועד לציבור החרדי - מה שכמובן יקל על מצוקת הדיור הקשה בציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר