"לא אבגוד בביבי"

ליצמן: 'לפיד נתן הוראה לחפש ולהרוג אותנו'

בראיון חושפני שהעניק השר ליצמן, הוא משחרר את הכל; ומסביר למה לפיד רוצה להרוג את הציבור החרדי, מרחיב על הקורונה, ומסביר מהי הסיבה שלא יבגוד בבנימין נתניהו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

יו"ר יהדות התורה שר הבריאות יעקב ליצמן לא סולח ללפיד: "הוא נתן הוראה לחפש ולהרוג אותנו". מחזק את הברית עם נתניהו: "אין סיכוי שאלך עם מישהו אחר, אני לא הולך לבגוד בו". ומתייחס לחקירות נגדו: "אני לא ביבי יש לי אמון בפרקליטות".

יעקב ליצמן התראיין למוסף שבת של 'ידיעות אחרונות' ודיבר על הכל מ'הקורונה' ועד לחקירות נגדו. שבוע וחצי לבחירות, התייחס שר הבריאות למצב הפוליטי הסבוך.

"נמאס לי שכל הזמן שואלים אותי 'אתה מנהל משא ומתן?' כי ליברמן בא להגיד שסגרתי עם גנץ. לא דיברתי עם גנץ מעולם מילה. פגשתי אותו רק פעם אחת, בחתונה. שלום שלום, זהו". אמר ליצמן באשר למתיחות החדשה מול יו"ר כחול לבן.

ליצמן הוסיף לתקוף את גנץ: "לא יודע מי הוא. לא יודע מה הוא. הוא כבר היה בעד ממשלה ליברלית. הוא כבר היה בעד החרדים. הוא כמו איווט ליברמן. בחירות ראשונות הוא היה ימין, על אף שביבי אמר לי שהוא נגדו, בחירות שניות הוא היה בעד ממשלת אחדות, ועכשיו הוא שמאל עם מרצ. בבוקר ליברמן אומר דבר אחד, בלילה אני צריך להכחיש אותו".

כשמדברים עם ליצמן על ביבי הטון והסגנון משתנים: "ביבי הציל אותנו, לכן אנחנו אומרים שלא נלך עם לפיד כי כשהוא היה שר האוצר הוא נתן הוראה לחפש ולהרוג אותנו. ממש כל דבר. סוף סוף נפטרנו ממנו, מי שתיקן את זה היה ביבי".

"גם אם לפיד יחזור בתשובה 20 פעם, כשהוא יתמוך בחוק הגיוס שאנחנו רוצים ויתמוך בתקציב ישיבות כפי שאנחנו רוצים, אז אדע שהוא רוצה לחזור בתשובה. כרגע אנחנו עם ביבי חד משמעית, אין סיכוי שאלך עם מישהו אחר. אני לא הולך לבגוד".

באשר לחוק הגיוס, אמר יו"ר סיעת יהדות התורה: "לי יש החלטה של מועצת גדולי התורה בכתב. אנחנו נלך על ההחלטה הזאת, ואם זה לא יקרה לא נהיה בפנים, הם דורשים שנתקן את זה לפי מה שהם כתבו. תתפלאו לשמוע, אבל גם איווט ליברמן הסכים לזה. לא הייתי מכניס את מועצת גדולי התורה אם הוא לא היה מסכים. תשאל את יריב לוין, איווט הסכים".

לסיום, התייחס ליצמן לחקירות המתנהלות נגדו, ואמר: "אני יודע את החוק כמוכם. אפילו יותר טוב. אני יודע וגם בטוח בעזרת השם שהפרקליטות תוציא אותי שאני בסדר. אני לא ביבי, יש לי אמון בפרקליטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר