צפו ב'המבקר'

הזמר והיוצר שכבש גם את אביב גפן בראיון

עודד מנשרי, חסיד ברסלב, משיק אלבום שני "קול חוזר", בראיון ב'כיכר השבת' בו הוא מספר על 'הקול הבא' וגם על 'אביב או אייל' וכמובן על היצירה והחזרה בתשובה (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

הזמר והיוצר עודד ישראל מנשרי משיק את אלבומו השני "קול חוזר" אותו הפיק יחד עם המפיק המפורסם שמוליק דניאל, שעבד עם מיטב הזמרים והיוצרים בישראל.

מנשרי פרץ לתודעה מעט לפני צאת אלבומו הראשון "שפלות קדושה" כשהשתתף בריאליטי המוזיקה החרדי "הקול הבא" והגיע שם לשלבי הגמר. הוא לאחר מכן השתתף גם בריאליטי המוזיקה הישראלי 'אביב או אייל' שם היה בנבחרת של אביב גפן שאהב מאד את יצירתו של מנשרי למרות היותו חרדי חוזר בתשובה.

"התחלתי בגיל מאד מאוחר לנגן יחסית למוזיקאים בגיל 26-27 אחרי שחזרתי בתשובה והתחתנתי. תמיד אהבתי מוזיקה אבל אף פעם לא עסקתי בזה. אחרי שחזרתי בתשובה חשבתי מה אני רוצה לעשות עם עצמי ואז נזכרתי באהבה הראשונה שלי למוזיקה וקניתי גיטרה והתחלתי ללמוד לנגן וכך התנגן האלבום הראשון", מספר מנשרי.

"היה לי חלום ששמוליק דניאל יפיק לי אלבום ואחרי החשיפות בתכניות הטלוויזיה נפתחה הדלת וזה קרה", מספר מנשרי.

הוא מתייחס לעובדה שהיה בנבחרת של אביב גפן בתכנית הטלוויזיה, למרות היותו של גפן סמל חילוניות, "אביב התבגר, הוא אבא ואביתר (בנאי, נ.ל) שמה עושה עבודה. לא הרגשתי שום אנטי ממנו זה היה ההיפך לגמרי".

צפו בתכנית המלאה וגם בביצוע לייב באולפן

לשרים המלאים בפינת המסננת:

אברהם שלום -עד אליך

ייטב דאלי - סדקים

שלמה רג'ה - ילדים אבודים

מאיר צ'רטקוב - מחרוזת לכבוד שבת

דביר שפיגל - זמר החתונות

הקריימרים - ואני תפילתי

שייע ברקו ושולם ברודט - אשר ברא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר